Těsně před úvodním podnikem desátého ročníku Česká pojišťovna - Škoda Octavia Cupu při Jarní ceně Brna došlo k velice zajímavému obohacení startovní listiny.
Ve hře totiž byla volná dvě auta ACA Autocentrály a ta pro brněnský podnik obsadí dvě velké hvězdy domácího motorsportu.
"Definitivní jednání proběhla v úterý večer a my nyní můžeme oznámit, že v Brně pojedou také motokárový mistr Erik Janiš a úspěšný formulový jezdec Michael Vorba," řekl Milan Polanský z promotérské společnosti RING racing. "Bude to jistě hodně zajímavé, oba vyrostli na motokárách a i když je okruhová octavia koncepčně zcela jiný vůz, dosud všichni, kdo přišli z motokár, dosahovali okamžitě velice dobrých výsledků. Favorité poháru budou tedy mít konkurenci," doplnil Polanský.Desátý ročník poháru je obohacen také o tipovací soutěž, která byla spuštěna na tomto webu. Její podstatou je možnost tipnout si vítěze následujících dvou víkendových závodů. Vylosovaný výherce pak získá V.I.P. vstupy do zázemí poháru pro příští podnik.Jarní cena Brna tedy pro účastníky Česká pojišťovna - Škoda Octavia Cupu startuje v sobotu ráno, kdy se od osmi hodin jede volný trénink na 45 minut. Odpoledne od 13,15 začíná oficiální měřený trénink, který bude trvat stejnou dobu. Deset nejrychlejších jezdců z této kvalifikace se potom utká od 16,05 v atraktivní rozjížďce systémem superpole.V neděli se na Masarykově okruhu odehrají dva stejně dlouhé závody na třináct kol. Dopolední startuje v 10,00 a odpolední ve 14,00 hodin. Na startovním roštu bude stát dvacet vozů a nikdo z příznivců dramatické okruhové podívané by si neměl nechat ujít ostrý start desátého ročníku nejprestižnější domácí série.
Škoda Octavia Cup
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.