Těsně před úvodním podnikem desátého ročníku Česká pojišťovna - Škoda Octavia Cupu při Jarní ceně Brna došlo k velice zajímavému obohacení startovní listiny.
Ve hře totiž byla volná dvě auta ACA Autocentrály a ta pro brněnský podnik obsadí dvě velké hvězdy domácího motorsportu.
"Definitivní jednání proběhla v úterý večer a my nyní můžeme oznámit, že v Brně pojedou také motokárový mistr Erik Janiš a úspěšný formulový jezdec Michael Vorba," řekl Milan Polanský z promotérské společnosti RING racing. "Bude to jistě hodně zajímavé, oba vyrostli na motokárách a i když je okruhová octavia koncepčně zcela jiný vůz, dosud všichni, kdo přišli z motokár, dosahovali okamžitě velice dobrých výsledků. Favorité poháru budou tedy mít konkurenci," doplnil Polanský.Desátý ročník poháru je obohacen také o tipovací soutěž, která byla spuštěna na tomto webu. Její podstatou je možnost tipnout si vítěze následujících dvou víkendových závodů. Vylosovaný výherce pak získá V.I.P. vstupy do zázemí poháru pro příští podnik.Jarní cena Brna tedy pro účastníky Česká pojišťovna - Škoda Octavia Cupu startuje v sobotu ráno, kdy se od osmi hodin jede volný trénink na 45 minut. Odpoledne od 13,15 začíná oficiální měřený trénink, který bude trvat stejnou dobu. Deset nejrychlejších jezdců z této kvalifikace se potom utká od 16,05 v atraktivní rozjížďce systémem superpole.V neděli se na Masarykově okruhu odehrají dva stejně dlouhé závody na třináct kol. Dopolední startuje v 10,00 a odpolední ve 14,00 hodin. Na startovním roštu bude stát dvacet vozů a nikdo z příznivců dramatické okruhové podívané by si neměl nechat ujít ostrý start desátého ročníku nejprestižnější domácí série.
Škoda Octavia Cup
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.