Opel Astra Steinmetz - závodník na LPG

Martin Kovalčík, 27. dubna 2006, 17:05 Google+

Vyšší výkon a nižší spotřeba, to jsou hlavní znaky Astry, upravené světoznámým úpravcem Steinmetz. Recept tkví v upraveném motoru s 260 koňmi v kombinaci s LPG systémem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Astra Steinmetz

Astra Steinmetz | foto: Steinmetz

Sdílejte článek

Aerodynamický balíček tvoří nový přední nárazník s velkými otvory pro chlazení brzd a novou masku typu II. Zadní část pak zdobí střešní křidélko, zadní spoiler a v něm dvojice výfuků. Obří blatníky vyplňují pěti-paprsková kola Steinmetz ST4 Bi-color v černo-stříbrné barvě o velikosti 8x18“ s kvalitními okruhovými pneumatikami. Interiér zahrnuje sklápěcí sportovní sedadla Recaro posazených níže než u sériové Astry a hliníkové doplňky.

Motor vychází z nejsilnějšího modelu GTC 2,0 Turbo s 240 k, ten byl posílen o dalších 20 k pomocí nové mapy v řídící jednotce. Pouhým přepnutím tlačítka se aktivuje pohon na plyn – LPG, ten vám podstatně sníží náklady na provoz, přitom výkon 260 koní zůstane nezměněn! Nezbytnou součástí je sportovní spojka Sachs, která si bez problémů poradí s přenosem tak vysokého výkonu a kroutícího momentu. Pro závodní chování vozu je také pozměněn podvozek firmou Drexler Motosport. 

zdroj: Steinmetz

Vytisknout

Diskuze: Opel Astra Steinmetz - závodník na LPG

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

5

Mazda5 získala nejvyšší hodnocení

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud