Vyšší výkon a nižší spotřeba, to jsou hlavní znaky Astry, upravené světoznámým úpravcem Steinmetz. Recept tkví v upraveném motoru s 260 koňmi v kombinaci s LPG systémem.
Aerodynamický balíček tvoří nový přední nárazník s velkými otvory pro chlazení brzd a novou masku typu II. Zadní část pak zdobí střešní křidélko, zadní spoiler a v něm dvojice výfuků. Obří blatníky vyplňují pěti-paprsková kola Steinmetz ST4 Bi-color v černo-stříbrné barvě o velikosti 8x18“ s kvalitními okruhovými pneumatikami. Interiér zahrnuje sklápěcí sportovní sedadla Recaro posazených níže než u sériové Astry a hliníkové doplňky.
Motor vychází z nejsilnějšího modelu GTC 2,0 Turbo s 240 k, ten byl posílen o dalších 20 k pomocí nové mapy v řídící jednotce. Pouhým přepnutím tlačítka se aktivuje pohon na plyn – LPG, ten vám podstatně sníží náklady na provoz, přitom výkon 260 koní zůstane nezměněn! Nezbytnou součástí je sportovní spojka Sachs, která si bez problémů poradí s přenosem tak vysokého výkonu a kroutícího momentu. Pro závodní chování vozu je také pozměněn podvozek firmou Drexler Motosport.
zdroj: Steinmetz
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.