První takovéto vozy byly předány dvou korporátním partnerům – Idemitsu Kosan Company a Iwatani International Corporation – již v březnu letošního roku. Mazda přitom plánuje, že do konce roku 2006 rozšíří portfolio pronajatých vozů mezi fleetovými zákazníky, včetně lokálních státních správ a energetických společností, na více než deset automobilů.
Mazda tak jasně potvrzuje svoje úsilí o co nejšetrnější přístup k životnímu prostředí a tak bude i nadále pokračovat ve vývoji rotačního motoru, který pohání vozy na vodík. V říjnu 2004 japonský ministr dopravy a infrastruktury povolil testování Hydrogen RE za reálných podmínek na běžných komunikacích a komerční pronájem vozů započal v únoru 2006.
Kazuhide Watanabe, předseda rady Mazda, řekl: „Jsme potěšeni, že město Hirošima a prefektura Hirošima podporují koncept vodíkových vozů značky Mazda tím, že se velice rychle poté, kdy jsme zahájili pronájem, staly našimi fleetovými zákazníky. Jsme hrdí na to, že sídlíme v Hirošimě a Mazda bude rozhodně pokračovat ve svých iniciativách, jak v budoucnu vytvořit čistější společnost.“
zdroj: Mazda