Nissan motor Co. oznámil, že jeho luxusní odnož, automobilka Infinity se rozšíří po celé Evropě. Podle prezidenta společnosti by se tak mělo stát do roku 2008.
Historie Infinity sahá do roku 1989, kde se poprvé představila v Severní Americe, Tchan-wanu, blízkém východu a Koreji. Letos se pak přidalo Rusko a v příštím roce Čína s Ukrajinou.
V zámoří je v posledních letech Infinity nejrychleji rostoucí automobilkou a svůj obchodní talent chce uplatnit i v Evropě, a nabídnout tak zákazníkům jeho design, výkon a luxus.
Infinity bude distribuovaný v Evropě skrz prodejní a servisní síť, která bude vybudovaná během roku 2008. To také přinese nové modely včetně dieselových a benzínových motorů.
zdroj: Nissan motor
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.