Svobodná volba výběru je pro každého v tržním hospodářství právem, proto se i značka Volvo snaží být součástí této volby v závislosti na osídlenosti daného regionu a kupní síle obyvatelstva.
Z tohoto důvodu postupně rozšiřuje pokrytí autorizovaných dealerů v České republice. Pro dosažení takových cílů si samozřejmě v rámci celosvětové prodejní a servisní sítě Volvo hledá spolehlivé a silné partnery, kteří dokážou splnit náročné standardy značky Volvo tak, aby uspokojili očekávání zákazníků. Takovým partnerem s odpovídajícími zkušenostmi a zázemím se stala společnost Auto Volf, která otevřela nový autosalon a servis automobilů Volvo v Plzni na Borských polích.A jaký přístup může zákazník v novém dealerství očekávat? „Prodávat auta dnes umí každý. Ale my chceme každému při výběru poradit a starat se o něj i v následujících letech. Zákazník musí v každém momentu vědět, že se na nás může spolehnout“, představuje svou filozofii jednatel společnosti Jan Volf.Volvo Auto Czech
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.