Svobodná volba výběru je pro každého v tržním hospodářství právem, proto se i značka Volvo snaží být součástí této volby v závislosti na osídlenosti daného regionu a kupní síle obyvatelstva.
Z tohoto důvodu postupně rozšiřuje pokrytí autorizovaných dealerů v České republice. Pro dosažení takových cílů si samozřejmě v rámci celosvětové prodejní a servisní sítě Volvo hledá spolehlivé a silné partnery, kteří dokážou splnit náročné standardy značky Volvo tak, aby uspokojili očekávání zákazníků. Takovým partnerem s odpovídajícími zkušenostmi a zázemím se stala společnost Auto Volf, která otevřela nový autosalon a servis automobilů Volvo v Plzni na Borských polích.A jaký přístup může zákazník v novém dealerství očekávat? „Prodávat auta dnes umí každý. Ale my chceme každému při výběru poradit a starat se o něj i v následujících letech. Zákazník musí v každém momentu vědět, že se na nás může spolehnout“, představuje svou filozofii jednatel společnosti Jan Volf.Volvo Auto Czech
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.