Od uvedení do prodeje, v polovině října loňského roku, již 19 000 prodaných vozů na domácím trhu v japonsku!
Od svého uvedení na domácím trhu v říjnu 2005 zaznamenal nový Mitsubishi Outlander prodeje mnohem vyšší než kterékoliv jiné SUV v Japonsku. Prodeje předstihly nejenom vlastní předpokládaný plán, ale především pak konkurenci.
Akumulované prodeje 18 921 vozů za období říjen-březen posunuly nový Outlander na vrchol prodejní tabulky SUVs. Dostal se tak před Toyotu Harrier* a Toyotu RAV4. Outlander byl také nejprodávanějším vozem v měsících listopad a prosinec 2005 a v únoru 2006. Nejbližší konkurenti Outlanderu (Toyota RAV4 a Nissan X-Trail) zaregistrovali o 4000 vozů méně než Outlander**. V porovnání k původnímu měsíčnímu prodejnímu plánu 2 000 vozů, dosahují dnes prodejní čísla téměř 160%.
Nový Outlander se bude brzy podílet i na prodejích na exportních trzích: po jeho premiéře na autosalonu v New Yorku 14.4., bude v prvním kvartálu roku 2007 následovat jeho evropská premiéra. Outlander se, s ohledem na svoji pozici přesně ve středu evropského segmentu středních SUV, bezpochyby bude podílet na úspěšném růstu prodejů Mitsubishi Motors Europe (prodej 265 685 vozů v roce 2005 představuje nárůst o 17,7% oproti 2004).
Mitsubishi Motors
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.