Od uvedení do prodeje, v polovině října loňského roku, již 19 000 prodaných vozů na domácím trhu v japonsku!
Od svého uvedení na domácím trhu v říjnu 2005 zaznamenal nový Mitsubishi Outlander prodeje mnohem vyšší než kterékoliv jiné SUV v Japonsku. Prodeje předstihly nejenom vlastní předpokládaný plán, ale především pak konkurenci.
Akumulované prodeje 18 921 vozů za období říjen-březen posunuly nový Outlander na vrchol prodejní tabulky SUVs. Dostal se tak před Toyotu Harrier* a Toyotu RAV4. Outlander byl také nejprodávanějším vozem v měsících listopad a prosinec 2005 a v únoru 2006. Nejbližší konkurenti Outlanderu (Toyota RAV4 a Nissan X-Trail) zaregistrovali o 4000 vozů méně než Outlander**. V porovnání k původnímu měsíčnímu prodejnímu plánu 2 000 vozů, dosahují dnes prodejní čísla téměř 160%.
Nový Outlander se bude brzy podílet i na prodejích na exportních trzích: po jeho premiéře na autosalonu v New Yorku 14.4., bude v prvním kvartálu roku 2007 následovat jeho evropská premiéra. Outlander se, s ohledem na svoji pozici přesně ve středu evropského segmentu středních SUV, bezpochyby bude podílet na úspěšném růstu prodejů Mitsubishi Motors Europe (prodej 265 685 vozů v roce 2005 představuje nárůst o 17,7% oproti 2004).
Mitsubishi Motors
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.