Asi žádné auto z modelů Bmw není pro německou automobilku tak důležité jako trojková řada, zvláště pak ve verzi kupé, z které bude vycházet i špičková M3, ta se stala synonymem pro sportovní řidiče.
Nové Bmw řady 3 Coupe je oproti předchozí generaci zase o krok dále. Jak je u Bmw zvykem je měřítkem pro vkusný design, výkonnost, špičkový podvozek, kvalitu a luxus.
Překvapením se stal především nový přeplňovaný benzínový motor, dvojice turbodmychadel v 3,0 V6 agregátu je novinkou od dávných dob modelu Bmw 2002 Ti z roku 1966 a výkonem 120 k. Dnešní model má ovšem 225kw / 300k, spjata je z ruční 6-ti rychlostní převodovkou čí poloautomatem Steptronic.
V nabídce bude také verze xDrive s pohonem všech kol. Nová přední světla jsou standardně s xenonovými výbojkami, vzadu pak s jedinečnými LED diodami. Z bohaté výbavy a luxusních doplňků si přijde na své každý zákazník.
foto: Bmw group
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?