Volkswagen oslavuje skvělý úspěch - 250 000 vyrobených Touaregů za méně než 3 roky! Při této příležitosti vyrobí 999 exkluzivních verzí vozu. Z toho 18 vozů je určených pro Českou republiku.
Touareg Exclusive je poháněn šestiválcovým naftovým motorem 3,0 V6 TDI s automatickou převodovkou. Výbava verze "Exclusive" se oproti běžné verze 3,0 V6 TDI liší stříbrnými nástupními lišty s pořadovým číslem vozu, chromovými doplňky, koženými sedadly ve dvoubarevné kůži nappa s nastavením ve 12-ti směrech a vyhříváním.
Exteriér zdobí 19“ kola z lehkých slitin spolu s pneumatiky 275/45 R19, zatmavená okna, mlhové světlomety, vyhřívané trysky vstřikovačů nebo zadní střešní spoiler v barvě vozu. Vzadu je pak vozidlo ukončeno dvojicí oválných koncovek výfuku.
zdroj: Volkswagen
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.