Nissan motor odhalil na mezinárodní auto přehlídce v New Yorku nového nástupce Maximy, ta byla veřejnosti představena spolu s dalšími dvěmi novinkami.
Předchozí úspěšná generace vystřídá značně větší verze s revolučním designem, nové úrovni kvality a pohodlí. Celková tuhost vozidla a vysoká bezpečnost byla cílem japonských inženýrů. Předělaný zevnějšek nás upoutá novou přední maskou a světlomety, uvnitř potom kvalitní materiály, intuitivní rozmístění přístrojů či středový tunel s velkou LCD obrazovkou.
Nová Maxima také nabízí Nissanovo pokročilou Xtronic CVT převodovku spjatou s s benzínovými motory, buď šestiválcovým 3,5 litrem DOHC nebo 2,5 l. Z dlouhého seznamu technických prvků výbavy zdůrazněme především inteligentní klíč se startovním tlačítkem, bluetooth hands-free telefonní systém nebo dotykovou obrazovku RealView s navigací.
foto: autoindex.org
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.