Úspěch Toyoty a Lexusu spočívá v 5,0 litrovém V8 benzínovém agregátu doplněným elektromotorem a velkým bateriovým modulem. S výkonem 430 koní, pohonem všech kol a dvojitou elektronicky řízenou převodovkou CVT poskytuje Lexus kvalitní jízdní požitek. Oproti 12-ti válcovým motorům má V8 lepší výhřevnost a nižší spotřebu. LS 600h L se může pochlubit extra nízkými emisními hodnotami, ve srovnání s konkurencí má až o 70% nižší emise.
Lexus bude rovněž nabízet klasické motory, jedná se o LS 460 s 4,6 litrovým V8 motorem s 380 koňmi a zrychlením z 0 na 100km/h za 5,5 vteřiny. Nově bude také aplikovaná osmi-stupňová samočinná převodovka.
Z výbavy stojí za zmínku vysoká aktivní bezpečnost s Pre-Collision systémem, který dokáže identifikovat chodce na silnici pomocí dvojice malých kamer v přední části vozu. Další kamera je ve středu volantu kontrolující orientaci řidičovy tváře, pokud se dívá jinam systém upozorní blikající kontrolkou v případě nouze začne automaticky brzdit.
zdroj: Toyota