Fiat se chystá znepříjemnit život Mini Cooperu od Bmw, nové Cinquecento (Fiat 500) se bude velmi podobat konceptu, který byl přestaven na ženevském autosaloně v roce 2004.
Na rozdíl od zevnějšku je interiér značně předělán a máme se opravdu na co těšit. O jeho rekonstrukci se zasloužil Frank Stephenson, člověk odpovědný za podobu interiéru aktuálního modelu Mini.
Cinquecento, neboli Fiat 500 by se měl objevit v prodeji koncem roku 2007, Minimu bude konkurovat především nižší pořizovací cenou.
foto: Fiat group
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?