Růstový trend u Škoda Auto pokračuje, letošní březen je historicky nejlepším prodejním měsícem, stejně jako rekordní počet prodaných vozů v prvním čtvrtletí 2006.
S celkovým počtem 52.852 prodaných vozů Škoda se stal měsíc březen 2006 nejúspěšnějším prodejním měsícem v celé historii Škoda Auto. V porovnání s loňským rokem představuje tento výsledek nárůst o 16,6%. Škoda Auto tak dále pokračuje v pozitivním trendu růstu z uplynulého roku.
Současně bylo i první čtvrtletí 2006 rekordním výsledkem pro Škoda Auto: od ledna do března 2006 bylo prodáno 129.778 vozů modelové řady Fabia, Octavia nebo Superb, tedy o 18,5% více než v prvním čtvrtletí roku 2005.
V prvním čtvrtletí 2006 převýšily prodeje všech modelových řad výsledky předchozího roku: Fabia o 7,2%, Superb o 14,7% a Octavia o 31,7% překonaly výsledky prvního čtvrtletí 2005. Škoda Auto tak i v roce 2006 směřuje k dalšímu rekordnímu celoročnímu výsledku.
Z pohledu odbytových oblastí dokázala Škoda Auto posílit ve všech regionech: v západní Evropě se prodej modelů Škoda zvýšil o 17,9%, ve střední a východní Evropě o 10,8% a prodeje v Asii a v zámoří se zvýšily dokonce o 73,8% oproti předchozímu roku. Na následujících trzích přitom dosáhla Škoda historicky rekordních čtvrtletních výsledků: Německo, Španělsko, Belgie, Indie, Rumunsko, Maďarsko, Francie, Ukrajina, Švýcarsko, Irsko, Dánsko, Finsko, Lucembursko, Litva, Lotyšsko, Řecko a Bulharsko.
zdroj: Škoda Auto
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.