Růstový trend u Škoda Auto pokračuje, letošní březen je historicky nejlepším prodejním měsícem, stejně jako rekordní počet prodaných vozů v prvním čtvrtletí 2006.
S celkovým počtem 52.852 prodaných vozů Škoda se stal měsíc březen 2006 nejúspěšnějším prodejním měsícem v celé historii Škoda Auto. V porovnání s loňským rokem představuje tento výsledek nárůst o 16,6%. Škoda Auto tak dále pokračuje v pozitivním trendu růstu z uplynulého roku.
Současně bylo i první čtvrtletí 2006 rekordním výsledkem pro Škoda Auto: od ledna do března 2006 bylo prodáno 129.778 vozů modelové řady Fabia, Octavia nebo Superb, tedy o 18,5% více než v prvním čtvrtletí roku 2005.
V prvním čtvrtletí 2006 převýšily prodeje všech modelových řad výsledky předchozího roku: Fabia o 7,2%, Superb o 14,7% a Octavia o 31,7% překonaly výsledky prvního čtvrtletí 2005. Škoda Auto tak i v roce 2006 směřuje k dalšímu rekordnímu celoročnímu výsledku.
Z pohledu odbytových oblastí dokázala Škoda Auto posílit ve všech regionech: v západní Evropě se prodej modelů Škoda zvýšil o 17,9%, ve střední a východní Evropě o 10,8% a prodeje v Asii a v zámoří se zvýšily dokonce o 73,8% oproti předchozímu roku. Na následujících trzích přitom dosáhla Škoda historicky rekordních čtvrtletních výsledků: Německo, Španělsko, Belgie, Indie, Rumunsko, Maďarsko, Francie, Ukrajina, Švýcarsko, Irsko, Dánsko, Finsko, Lucembursko, Litva, Lotyšsko, Řecko a Bulharsko.
zdroj: Škoda Auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.