Nové Audi TT - sexy coupé je tady!

Martin Kovalčík, 7. dubna 2006, 13:17 Google+

Audi TT coupé je ikonou už hezkých pár let, za tu dobu si našlo mnoho spokojených majitelů a do jeho tvarů se zamilovala snad každá žena. Dnes Audi zveřejnilo jeho nástupce!

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
TT

TT | foto: Audi Press

Sdílejte článek

Na velmi přitažlivém designu předchůdce se jen těžko něco vylepšuje, proto se automobilka Audi nevrhla do žádných experimentů. Na první pohled je zřejmé, že se jedná o tétéčko, ikdyž každý prvek prošel řádnou změnou.

Přední část vozu zdobí mohutný nárazník s hlubokou mříží, výraznější jsou také rozšířené blatníky a prahy, zadní část je protáhlejší a ukončena dvojicí koncovek výfuků umístěnými tentokrát více do stran. Na zadním víku kufru se schovává nenápadná odtrhová hrana, která se ovšem při rychlosti nad 120km/h automaticky vysune a přispívá vozidlu k vyšší stabilitě, ta byla prvním generacím TT často vytýkána.

Více jak polovina karoserie je tvořena z hliníku, jak je u Audi zvykem, zbylá část potom z oceli, která je koncipována v zadní části vozu pro ideální rozložení hmotnosti. Použitím hliníku se ušetřilo přes 90 kg oproti předchůdci.

Nové TT je delší, širší a má bohatší výbavu. V základním provedení nalezneme pod kapotou koncernový 2,0 FSI turbo s 200 koňmi a předním pohonem, ta se chlubí nízkou hmotností, zrychlením na stovku za 6,4s a maximální rychlostí 240 km/h. Pro náročnější zákazníky je tu 3,2 V6 s 250 k a pohonem všech kol quattro, zde je navíc elektronicky řízená kroutiví síla pro jednotlivé nápravy a nastavení tuhosti tlumičů či světlé výšky vozu.

Ve výbavě nalezneme 17“ kola, kožené čalounění v kombinaci s alcantarou, hliníkové doplňky interiéru nebo CD/MP3 mechaniku s kvalitní hifi aparaturou. Za příplatek potom vyhřívaná sedadla, silnější brzdy nebo převodovku S -Tronic.

foto: Audi

Vytisknout

Diskuze: Nové Audi TT - sexy coupé je tady!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Carnival

Kia Carnival s pětihvězdičkovým hodnocením

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud