Na velmi přitažlivém designu předchůdce se jen těžko něco vylepšuje, proto se automobilka Audi nevrhla do žádných experimentů. Na první pohled je zřejmé, že se jedná o tétéčko, ikdyž každý prvek prošel řádnou změnou.
Přední část vozu zdobí mohutný nárazník s hlubokou mříží, výraznější jsou také rozšířené blatníky a prahy, zadní část je protáhlejší a ukončena dvojicí koncovek výfuků umístěnými tentokrát více do stran. Na zadním víku kufru se schovává nenápadná odtrhová hrana, která se ovšem při rychlosti nad 120km/h automaticky vysune a přispívá vozidlu k vyšší stabilitě, ta byla prvním generacím TT často vytýkána.
Více jak polovina karoserie je tvořena z hliníku, jak je u Audi zvykem, zbylá část potom z oceli, která je koncipována v zadní části vozu pro ideální rozložení hmotnosti. Použitím hliníku se ušetřilo přes 90 kg oproti předchůdci.
Nové TT je delší, širší a má bohatší výbavu. V základním provedení nalezneme pod kapotou koncernový 2,0 FSI turbo s 200 koňmi a předním pohonem, ta se chlubí nízkou hmotností, zrychlením na stovku za 6,4s a maximální rychlostí 240 km/h. Pro náročnější zákazníky je tu 3,2 V6 s 250 k a pohonem všech kol quattro, zde je navíc elektronicky řízená kroutiví síla pro jednotlivé nápravy a nastavení tuhosti tlumičů či světlé výšky vozu.
Ve výbavě nalezneme 17“ kola, kožené čalounění v kombinaci s alcantarou, hliníkové doplňky interiéru nebo CD/MP3 mechaniku s kvalitní hifi aparaturou. Za příplatek potom vyhřívaná sedadla, silnější brzdy nebo převodovku S -Tronic.
foto: Audi