Výrobce Audi si nechává hodně záležet na novém nástupci modelu A6 Allroad. Netrpěliví zákazníci si budou muset ještě počkat. Nový Allroad přijde na trh nejdříve v červenci.
Prodejci Audi v západních zemích Evropy již vybírají zálohy od svých horlivých zákazníků, nicméně Allroad se k nim dostane nejdříve v červenci tohoto roku. V nabídce jsou momentálně dva naftové motory 2,7 V6 se 177 koníky nebo 3,2 V6 s 230 k. Zatím jsou spojeny s 6-ti stupňovým automatem, v září pak navíc s 6-ti st. manuálem.
Později přibudou také benzinové agregáty, Audi počítá s 3,2 V6 a 4,2 V8. V nabídce by se měli objevit začátkem roku 2007.
Majitelé čeká stálý pohon všech kol a adaptivní pneumatické pérování, schopné měnit světlou výšku vozu o 185mm. Nastavení má pět různých úrovní dle podmínek, zatímco nový stabilizační systém poskytne ještě lepší adhezi.
foto: Audi
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.