Stejně jako u Golfu GT bude u modelu Touran v nabídce benzínová 1,4 TSI s dvojicí turbodmychadel o výkonu 103kw a nový turbodiesel s obsahem 2,0 a 125 kw / 170 k.
Touran se nyní může pochlubit vysokým výkonem, jízdním pohodlím a nízkou spotřebou. První z dvojice motorů má obsah pouhých 1390ccm, díky dvojící turbodmychadel a síle 140 koní není třeba motor příliš vytáčet, maximální kroutící moment 220 N.m máte k dispozici již od 1750 ot/min. To vše s velmi příznivou spotřebou, výrobce uvádí průměrně 7,4 l/100km.
Druhým agregátem je moderní 2,0 TDI s filtrem pevných částic a novým vstřikováním paliva, čtyř-ventilový motor, který má proměnné sací potrubí dává výkon 170 koní a spotřebuje pouze 5,6 l/100km nafty.
Vedle vysokého výkonu nabízí Touran také spektrum bezpečnostních prvků, 6 - airbagů, stabilizační systém ESP a brzdový asistent. Uvnitř vozidla poskytne posádce dostatečný prostor s výškou 1,02m vepředu. Pro ČR nejsou ceny zatím stanoveny, nicméně v Německu lze pořídit základní model 2,0 TDI od 800 tis. kč , 1,4 TSI pak v přepočtu od cca 650 tis kč.
zdroj: Volkwagen group
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.