Pokud jste si nestihli objednat exkluzivní supersport SLR McLaren nebo je pro vás hluboko do kapsy, nesmutněte, Mercedes pro vás připravil automatické chronografické hodinky SLR.
Firma Heuer, zabývající se výrobou luxusních hodinek se dohodla s Mercedesem na omezené sérii chronografických hodinek SLR. Exkluzivní doplněk kombinuje umění klasické výroby hodinek se sofistikovaným designem. Produkce tohoto chronometru je omezena na 3500 kusů, stejný počet jako vozidel SLR McLaren.
Výjimečný mechanizmus a design
Automatický natahovací systém je ovládán centrálním rotorem stejně jako datové funkce a chronograf. Tento mechanizmus je firmou Heuer patentován. Číselník má tři pomocné kruhové měřiče – sekundy, minuty, hodiny. Pro pohodlné nošení nechybí kvalitní opasek z krokodýlí kůže s bezpečnostním zapínáním. Cena je "pouhých" 3.300 eur, téměř 100tis. korun.
Zdroj: Mercedes- Benz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.