Pokud jste si nestihli objednat exkluzivní supersport SLR McLaren nebo je pro vás hluboko do kapsy, nesmutněte, Mercedes pro vás připravil automatické chronografické hodinky SLR.
Firma Heuer, zabývající se výrobou luxusních hodinek se dohodla s Mercedesem na omezené sérii chronografických hodinek SLR. Exkluzivní doplněk kombinuje umění klasické výroby hodinek se sofistikovaným designem. Produkce tohoto chronometru je omezena na 3500 kusů, stejný počet jako vozidel SLR McLaren.
Výjimečný mechanizmus a design
Automatický natahovací systém je ovládán centrálním rotorem stejně jako datové funkce a chronograf. Tento mechanizmus je firmou Heuer patentován. Číselník má tři pomocné kruhové měřiče – sekundy, minuty, hodiny. Pro pohodlné nošení nechybí kvalitní opasek z krokodýlí kůže s bezpečnostním zapínáním. Cena je "pouhých" 3.300 eur, téměř 100tis. korun.
Zdroj: Mercedes- Benz
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?