K čerstvě inovovanému exteriéru a interiéru se SUV oblíbené po celém světě, oceňované za své jízdní vlastnosti a stabilitu, komfort a unikátní bezpečnostní prvky rozšířilo o novou pohonnou jednotku.
Nedávno se Volvo XC90 pochlubilo přepracovaným zevnějškem v podobě jiného předního a zadního nárazníku, chromovými ochrannými prahovými nástavci či novými světly. V interiéru pak dominoval vyšší luxus a bohatší výbava.
Pod kapotou nyní přibyl 3,2 litr V6 s 235 k, ten byl poprvé k vidění v druhé generaci volva S80 představené na ženevském autosaloně. Nový agregát pravděpodobně vyřadí ze hry doposud dodávaný přeplňovaný 2,5 l V5 benzín.
Foto: Volvo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.