K čerstvě inovovanému exteriéru a interiéru se SUV oblíbené po celém světě, oceňované za své jízdní vlastnosti a stabilitu, komfort a unikátní bezpečnostní prvky rozšířilo o novou pohonnou jednotku.
Nedávno se Volvo XC90 pochlubilo přepracovaným zevnějškem v podobě jiného předního a zadního nárazníku, chromovými ochrannými prahovými nástavci či novými světly. V interiéru pak dominoval vyšší luxus a bohatší výbava.
Pod kapotou nyní přibyl 3,2 litr V6 s 235 k, ten byl poprvé k vidění v druhé generaci volva S80 představené na ženevském autosaloně. Nový agregát pravděpodobně vyřadí ze hry doposud dodávaný přeplňovaný 2,5 l V5 benzín.
Foto: Volvo
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?