K čerstvě inovovanému exteriéru a interiéru se SUV oblíbené po celém světě, oceňované za své jízdní vlastnosti a stabilitu, komfort a unikátní bezpečnostní prvky rozšířilo o novou pohonnou jednotku.
Nedávno se Volvo XC90 pochlubilo přepracovaným zevnějškem v podobě jiného předního a zadního nárazníku, chromovými ochrannými prahovými nástavci či novými světly. V interiéru pak dominoval vyšší luxus a bohatší výbava.
Pod kapotou nyní přibyl 3,2 litr V6 s 235 k, ten byl poprvé k vidění v druhé generaci volva S80 představené na ženevském autosaloně. Nový agregát pravděpodobně vyřadí ze hry doposud dodávaný přeplňovaný 2,5 l V5 benzín.
Foto: Volvo
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?