Na Newyorském mezinárodním Auto Show se představí nový model - 2007 Chrysler 300 s prodlouženým rozvorem a bohatší výbavou.
Chryslerům rozvor se oproti aktuálnímu modelu protáhl o 15 cm a zadní část interiéru se tak může pochlubil délkou téměř 110 cm a 2,8 m3 prostoru. Nově bude přepracován vnější design, výraznější linky mají získat komerční i maloobchodní zákazníky, tomu bude také odpovídat přijatelná cena vozu.
Uvnitř modelu 300 i 300C nalezneme širokou škálu luxusní výbavy, počínaje podsvícených zadních psacích stolů, dvě 12 V zásuvky pro připojení osobního PC nebo mobilního telefonu, nožní opěrky až po osvětlení zrcátek či několik čtecích lampiček.
Pod kapotou Chrysleru 300 se objeví 6-ti válcový 3,5 litr o síle 250 koní a u prodloužené verze 300C pak 5,7 litr V8 Hemi s 340 koňmi a systémem MDS, který v případě klidné jízdy redukuje počet válců z 8 na 4, výsledkem je především snížení spotřeby paliva. Veškeré parametry a ceny budou k dispozici na podzim tohoto roku.
foto: Autoindex.org
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.