Na Newyorském mezinárodním Auto Show se představí nový model - 2007 Chrysler 300 s prodlouženým rozvorem a bohatší výbavou.
Chryslerům rozvor se oproti aktuálnímu modelu protáhl o 15 cm a zadní část interiéru se tak může pochlubil délkou téměř 110 cm a 2,8 m3 prostoru. Nově bude přepracován vnější design, výraznější linky mají získat komerční i maloobchodní zákazníky, tomu bude také odpovídat přijatelná cena vozu.
Uvnitř modelu 300 i 300C nalezneme širokou škálu luxusní výbavy, počínaje podsvícených zadních psacích stolů, dvě 12 V zásuvky pro připojení osobního PC nebo mobilního telefonu, nožní opěrky až po osvětlení zrcátek či několik čtecích lampiček.
Pod kapotou Chrysleru 300 se objeví 6-ti válcový 3,5 litr o síle 250 koní a u prodloužené verze 300C pak 5,7 litr V8 Hemi s 340 koňmi a systémem MDS, který v případě klidné jízdy redukuje počet válců z 8 na 4, výsledkem je především snížení spotřeby paliva. Veškeré parametry a ceny budou k dispozici na podzim tohoto roku.
foto: Autoindex.org
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?