Jaro klepe na dveře a s ním i nový Volkswagen Eos. Užívat si prvních slunečních paprsků a obtékajícího vzduchu - tento sen se může již brzy splnit s coupé-cabrio od Volkswagenu.
Prodejci Volkswagenu v Německu přijímají již objednávky na nový Eos, avšak uvedení na trh se uskuteční až 19. května. Od tohoto okamžiku budou k dispozici i zkušební jízdy s Eosem.
Toto coupé-cabrio se bude nabízet v pěti motorových variantách s výkonnostním spektrem od 115 do 250 koní. K obsáhlé sériové výbavě patří například ESP, klimatizace, elektrická okna, kola z lehkých slitin, kožený volant, bezpečnostně optimalizované hlavové opěrky vpředu, přední airbagy a nově vyvinuté hrudní airbagy. Sportovní čtyřmístné cabrio Eos se dá již v Německu objednávat za 25.950 EUR pro 115 k variantu. Konkurenti jako Renault Megane Coupé-Cabrio, Peugeot 307 CC nebo Opel Astra TwinTop jsou na německém trhu levnější než Volkswagen.
Foto: Volkswagen
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?