Německá automobilka Porsche začíná nabízet pro své modely Boxster a Boxster S SportDesign-Paket, který udělá vůz ještě dynamičtějším.
Tento sportovní paket sestává z přídavných proužků na přední spoiler a automaticky výsuvného, nově vyvinutého zadního spoileru. Ten je zkonstruován na principu křídla a nechává vzpomenout na Carreru GT. K tomu je ještě pozměněná zadní část s integrovaným difusérem. Tyto změny nepropůjčují Boxsteru jen ostřejší optiku, ale zároveň se starají o lepší aerodynamiku. Snížil se vztlak na přední i zadní nápravě aniž by se zvýšil odpor vzduchu.
Všechny části SportDesign paketu budou v barvě vozu, na který se budou přidávat. Kdo by objednával nový vůz s tímto paketem, příjde ho na 4.060 Euro. SportDesign paket jde však přidat i na stávající modely. Za dodatečné přidání se platí 3.422 Euro plus montáž.
Foto: Porsche
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?