Německá automobilka Porsche začíná nabízet pro své modely Boxster a Boxster S SportDesign-Paket, který udělá vůz ještě dynamičtějším.
Tento sportovní paket sestává z přídavných proužků na přední spoiler a automaticky výsuvného, nově vyvinutého zadního spoileru. Ten je zkonstruován na principu křídla a nechává vzpomenout na Carreru GT. K tomu je ještě pozměněná zadní část s integrovaným difusérem. Tyto změny nepropůjčují Boxsteru jen ostřejší optiku, ale zároveň se starají o lepší aerodynamiku. Snížil se vztlak na přední i zadní nápravě aniž by se zvýšil odpor vzduchu.
Všechny části SportDesign paketu budou v barvě vozu, na který se budou přidávat. Kdo by objednával nový vůz s tímto paketem, příjde ho na 4.060 Euro. SportDesign paket jde však přidat i na stávající modely. Za dodatečné přidání se platí 3.422 Euro plus montáž.
Foto: Porsche
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.