Od 23.3. do 25.3.2006 probíhá na pražském Výstavišti Mezinárodní plynárenský veletrh Intergas 2006 se specializovanou sekcí AUTOGAS.
V rámci expozice Českého plynárenského svazu bude prezentováno vozidlo Fiat Doblo Cargo Van 1.6 16v / CNG. Společnost Fiat již řadu let podporuje alternativní pohony a kromě mnoha navržených studií i sériově vyrábí několik vozidel s pohonem CNG. Jedná se o již zmíněné Doblo Cargo Van, ale také o osobní vůz Fiat Multipla a další. Předností pohonu na CNG je značná úspora provozních nákladů a hlavně ekologičnost provozu. CNG má velmi nízké emise CO2 a téměr nulové emise pevných částic. Zvláště v dnešní době, kdy ceny ropy dosahují historických maxim, je výhodné, že zemní plyn není na produkci ropy závislý.
O prospěšnosti provozu na zemní plyn je přesvědčena i česká vláda, proto byla 16.3.2006 uzavřena dobrovolná dohoda mezi zástupci plynárenských společností a Ministerstvem průmyslu a obchodu o krocích, které zajistí větší rozšíření zemního plynu v dopravě. V současné době je v České republice 18 plnících stanic na zemní plyn a dohoda předpokládá, že do jednoho roku bude v každém regionu alespoň jedna čerpací stanice. Do roku 2020 je plánováno více než 100 čerpacích stanic v celé České republice, hlavní silniční tahy by měly být pokryty již v roce 2013. Ekologičnost a ekonomičnost dopravy je dnes hlavním tématem a proto řada státní institucí investuje do nákupu ekologických vozidel. Ta jsou oblíbené zejména v Itálii, Německu a Švédsku.Fiat
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?