Až 640 koní pro Kleemannovy Mercedesy

Martin Kovalčík, 20. března 2006, 17:56 Google+

Motor AMG 5,5 V8 s kompresorem se stal terčem Kleemannovy úpravy, pro tento agregát vyvinul speciální součástky, výsledkem jsou 4 výkonové stupně od K1 po K4 s maximálním výkonem 640 koní.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
C-C20K

C-C20K | foto: Kleemann

Sdílejte článek

Kleemann AMG 5,5 litr V8 program je k dispozici ke všem modelům Mercedes – Benz s motorem 5,5 kompresor, jedná se o třídu E, CLS, SL, S, CL a G.

Stage kit K1
První stupeň úpravy zahrnuje výkonový kit pomocí nového softwaru řídící jednotky a odlehčení setrvačníku. Výsledkem je 520 koní a 750 N.m. kroutícího momentu.

Stage kit K2
Se skládá ze speciálně upravených svodů se zvětšeným průměrem pro každý válec. Další úpravě podlehla výfuková soustava a katalyzátor byl nahrazen sportovním pro maximální výkon, k tomu byl opět přizpůsoben program v řídící jednotce, výkon se tak vyšplhal až na hranici 560 k a 780 N.m.

Stage kit K3
Třetí úprava zahrnuje kit K1 a K2 doplněn o Kleemann super sportovní vačkovou hřídel a kompletní dvojité výfukové potrubí se čtyřmi koncovkami z nerezové oceli. Motor má nyní výkon 610 k a 835 N.m.

Stage kit K4
Poslední úprava přidá na výkonu motoru dalších 30 koní a 75 N.m kroutivé síly, tedy 640 k a 900 N.m. To bylo dosaženo optimalizací pro nový modifikovaný sací box a skříň škrtící klapky.

zdroj: Kleemann

Vytisknout

Diskuze: Až 640 koní pro Kleemannovy Mercedesy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

6C 1500 Super Sport

Stoleté výročí Poháru Milán – Sanremo

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud