Během února 2006 bylo v České republice nově zaregistrováno celkem 4.633 vozů Škoda, což představuje meziroční nárůst o více než 20%, tedy o 803 prodaných vozů více.
Škoda Auto posílila svoji pozici v obou segmentech, kam vozy Škoda zasahují. V kategorii osobních automobilů (OA) bylo v únoru 2006 nově zaregistrováno 3.771 (únor 2005: 3679), v kategorii lehkých užitkových vozidel celkem 862 (únor 2005: 151) vozů Škoda.
Na celkovém trhu nově zaregistrovaných vozidel (OA+LUV) v České republice, který v únoru činil 11.544 vozů, tak Škoda Auto meziročně dosáhla zvýšení tržního podílu na 40,13% (únor 2005: 39,48%).
Největšímu zájmu zákazníků se v únoru těšil model Fabia Combi, následovaly jej Fabia a nová Octavia Combi.
Registrace nových OA v ČR – únor 2006Modelová řada Ks Škoda Fabia 2.564 Škoda Octavia 1.002 - z toho Škoda Octavia Combi 4x4 67 Škoda Superb 152
Registrace nových LUV v ČR – únor 2006Modelová řada Ks Škoda Fabia 369 Škoda Octavia 273 Škoda Octavia 210 - z toho Škoda Octavia Combi 4x4 89
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?