Během února 2006 bylo v České republice nově zaregistrováno celkem 4.633 vozů Škoda, což představuje meziroční nárůst o více než 20%, tedy o 803 prodaných vozů více.
Škoda Auto posílila svoji pozici v obou segmentech, kam vozy Škoda zasahují. V kategorii osobních automobilů (OA) bylo v únoru 2006 nově zaregistrováno 3.771 (únor 2005: 3679), v kategorii lehkých užitkových vozidel celkem 862 (únor 2005: 151) vozů Škoda.
Na celkovém trhu nově zaregistrovaných vozidel (OA+LUV) v České republice, který v únoru činil 11.544 vozů, tak Škoda Auto meziročně dosáhla zvýšení tržního podílu na 40,13% (únor 2005: 39,48%).
Největšímu zájmu zákazníků se v únoru těšil model Fabia Combi, následovaly jej Fabia a nová Octavia Combi.
Registrace nových OA v ČR – únor 2006Modelová řada Ks Škoda Fabia 2.564 Škoda Octavia 1.002 - z toho Škoda Octavia Combi 4x4 67 Škoda Superb 152
Registrace nových LUV v ČR – únor 2006Modelová řada Ks Škoda Fabia 369 Škoda Octavia 273 Škoda Octavia 210 - z toho Škoda Octavia Combi 4x4 89
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.