Ford vypustil nový Range Pick-up určený pro Evropský trh. Vyznačuje se moderním designem, účelovosti, kvalitou a pohodlím. S obřím nákladním prostorem a vysokou tažnou silou je skvělým pomocníkem.
Pohonnou jednotkou se stal naftový 2,5 litr Duratorq TDCi s technologii vstřikování common-rail poskytuje motor sílu 143 koní. Pro přenos síly je zde manuální 5-ti stupňová převodovka Durashift. Uvnitř má nový model lepší ergonomii a spoustu odkládacích ploch. Všechny verze jsou vybaveny integrovaným rádiem s CD přehrávačem s MP3 kompatibilitou.
Nový Ranger podstoupil jednomu z nejnáročnějších testů pro vozidlo tohoto typu, zkušebním terénem se stala Arizona, Japonsko, Austrálie a Jižní Afrika, v teplotních podmínkách od -25C až po + 57C.
Peter Fleet, ředitel marketingu a prodeje Fordu pro Evropu spoléhá na rostoucí počet zákazníků v této třídě, jako to bylo doposud, kdy prodeje v tomto segmentu vzrostly o 50%. Ranger bude k dispozici u evropských dealerů nejpozději do léta tohoto roku.
zdroj: Ford Motor Company
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?