Německý úpravce Hamann připravil pro majitele Porsche 911 Carrera a Carrera S speciální balíček, který dodává vozu především sportovnější vzhled.
Dynamicky stylizovaný přední spoiler, široké postranní prahy a mohutné zadní přítlačné křídlo propůjčují vozidlu agresivnější vzhled. Podvozek byl ušit na míru, tak že Porsche je přibyto o 25mm blíž k silnici. Díky progresivnější charakteristice pružin jsou reakce vozidla rychlejší a komunikace s volantem intuitivnější.
V každém případě sedí Carrera 911 jako přibitá. Vzpěry McPherson, vylepšené Hamanem přispěli torzní tuhosti a akcelerace je hbitější. Blatníky jsou vyplněny klasickými více-paprskovými límcovými koly PG3, které ukrývají posílenou brzdnou soustavou. Interiér působí opět sportovním pocitem, nalezneme zde hliníkové pedály s nožní opěrou a mnoho doplňků s logem Hamann.
Na motoru úpravce usilovně pracuje. Chystá se přepracovaná sací soustava, sportovní katalyzátor s upraveným výfukovým potrubím a tlumičem výfuku, jiný zadní difuzor či střešní spoiler.
zdroj: Hamann Motorsport
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.