Německý úpravce Hamann připravil pro majitele Porsche 911 Carrera a Carrera S speciální balíček, který dodává vozu především sportovnější vzhled.
Dynamicky stylizovaný přední spoiler, široké postranní prahy a mohutné zadní přítlačné křídlo propůjčují vozidlu agresivnější vzhled. Podvozek byl ušit na míru, tak že Porsche je přibyto o 25mm blíž k silnici. Díky progresivnější charakteristice pružin jsou reakce vozidla rychlejší a komunikace s volantem intuitivnější.
V každém případě sedí Carrera 911 jako přibitá. Vzpěry McPherson, vylepšené Hamanem přispěli torzní tuhosti a akcelerace je hbitější. Blatníky jsou vyplněny klasickými více-paprskovými límcovými koly PG3, které ukrývají posílenou brzdnou soustavou. Interiér působí opět sportovním pocitem, nalezneme zde hliníkové pedály s nožní opěrou a mnoho doplňků s logem Hamann.
Na motoru úpravce usilovně pracuje. Chystá se přepracovaná sací soustava, sportovní katalyzátor s upraveným výfukovým potrubím a tlumičem výfuku, jiný zadní difuzor či střešní spoiler.
zdroj: Hamann Motorsport
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?