Německý úpravce Hamann připravil pro majitele Porsche 911 Carrera a Carrera S speciální balíček, který dodává vozu především sportovnější vzhled.
Dynamicky stylizovaný přední spoiler, široké postranní prahy a mohutné zadní přítlačné křídlo propůjčují vozidlu agresivnější vzhled. Podvozek byl ušit na míru, tak že Porsche je přibyto o 25mm blíž k silnici. Díky progresivnější charakteristice pružin jsou reakce vozidla rychlejší a komunikace s volantem intuitivnější.
V každém případě sedí Carrera 911 jako přibitá. Vzpěry McPherson, vylepšené Hamanem přispěli torzní tuhosti a akcelerace je hbitější. Blatníky jsou vyplněny klasickými více-paprskovými límcovými koly PG3, které ukrývají posílenou brzdnou soustavou. Interiér působí opět sportovním pocitem, nalezneme zde hliníkové pedály s nožní opěrou a mnoho doplňků s logem Hamann.
Na motoru úpravce usilovně pracuje. Chystá se přepracovaná sací soustava, sportovní katalyzátor s upraveným výfukovým potrubím a tlumičem výfuku, jiný zadní difuzor či střešní spoiler.
zdroj: Hamann Motorsport
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.