Po výborném výsledku loňského premiérového kola rozjíždí Opel druhý ročník ojedinělé prodejní akce „24 hodin Opel“:
Od pátku 10. března až do soboty 11. března zůstanou dealerství Opel otevřená non-stop po celých 24 hodin aby nabízela vozy Opel s naprosto výjimečnými slevami. "Pro kampaň "24 hodin Opel" jsme pro tuzemský trh připravili téměř tisíc modelů různých tříd, přičemž slevy - v závislosti na zvoleném modelu - činí 45 až 260 tisíc korun," vysvětluje Martin Krob, marketingový a prodejní ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe.
"I když nabídka vozů zařazených do kampaně "24 hodin Opel" je bohatá, přesto je množstevně limitovaná. Zájemci by tedy neměli příliš váhat. Tím spíš, že i tady bude platit: Kdo dřív přijde, ten bude mít samozřejmě větší výběr," doporučuje Ivan Růžička, generální ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe. OPEL
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?