Po výborném výsledku loňského premiérového kola rozjíždí Opel druhý ročník ojedinělé prodejní akce „24 hodin Opel“:
Od pátku 10. března až do soboty 11. března zůstanou dealerství Opel otevřená non-stop po celých 24 hodin aby nabízela vozy Opel s naprosto výjimečnými slevami. "Pro kampaň "24 hodin Opel" jsme pro tuzemský trh připravili téměř tisíc modelů různých tříd, přičemž slevy - v závislosti na zvoleném modelu - činí 45 až 260 tisíc korun," vysvětluje Martin Krob, marketingový a prodejní ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe.
"I když nabídka vozů zařazených do kampaně "24 hodin Opel" je bohatá, přesto je množstevně limitovaná. Zájemci by tedy neměli příliš váhat. Tím spíš, že i tady bude platit: Kdo dřív přijde, ten bude mít samozřejmě větší výběr," doporučuje Ivan Růžička, generální ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe. OPEL
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.