Opel rozjíždí další čtyřiadvacetihodinovku

Vectra OPC
Vectra OPC, foto: Opel Media
ar1 9. března 2006 7:38
Sdílej:

Po výborném výsledku loňského premiérového kola rozjíždí Opel druhý ročník ojedinělé prodejní akce „24 hodin Opel“:

Od pátku 10. března až do soboty 11. března zůstanou dealerství Opel otevřená non-stop po celých 24 hodin aby nabízela vozy Opel s naprosto výjimečnými slevami.  "Pro kampaň "24 hodin Opel" jsme pro tuzemský trh připravili téměř tisíc modelů různých tříd, přičemž slevy - v závislosti na zvoleném modelu - činí 45 až 260 tisíc korun," vysvětluje Martin Krob, marketingový a prodejní ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe.

"I když nabídka vozů zařazených do kampaně "24 hodin Opel" je bohatá, přesto je množstevně limitovaná. Zájemci by tedy neměli příliš váhat. Tím spíš, že i tady bude platit: Kdo dřív přijde, ten bude mít samozřejmě větší výběr," doporučuje Ivan Růžička, generální ředitel pražské kanceláře GM Southeast Europe. OPEL

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Komentář
Jan Staněk alias Electro Dad

Jan Staněk alias Electro Dad: Život s elektromobilem v zimě

V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.

Český trh
Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Objevte spolehlivého partnera do terénu s Dajbych4x4

Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.

Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.