Nové Volvo C70 má podle hi-fi webového magazínu eCoustics.com ze všech automobilů nejlépe znějící audiosystém.
Tento audiosystém se zařadil mezi sedm nejúspěšnějších produktů na americkém veletrhu spotřební elektroniky CES (Consumer Electronics Association), který je jedním z největších světových veletrhů elektroniky. V lednu přilákal okolo 150 000 návštěvníků a 2 500 vystavovatelů.
Brian Mitchell, zakladatel a výkonný ředitel eCoustics.com, k tomu uvedl:„Většina výrobců automobilů nevěnuje audiosystému příliš pozornosti. Nové Volvo C70 a jeho balíček Dynaudio mě však přesvědčily o tom, že jde o dodatečně instalované příslušenství vyšší třídy. Mimořádně působivý byl efekt vytvořený pomocí systému Dolby Pro-Logic II, který dokáže u řidiče i spolujezdce navodit pocit, že mají zdroj hudby přímo před sebou.“
Volvo
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?