Nové Volvo C70 má podle hi-fi webového magazínu eCoustics.com ze všech automobilů nejlépe znějící audiosystém.
Tento audiosystém se zařadil mezi sedm nejúspěšnějších produktů na americkém veletrhu spotřební elektroniky CES (Consumer Electronics Association), který je jedním z největších světových veletrhů elektroniky. V lednu přilákal okolo 150 000 návštěvníků a 2 500 vystavovatelů.
Brian Mitchell, zakladatel a výkonný ředitel eCoustics.com, k tomu uvedl:„Většina výrobců automobilů nevěnuje audiosystému příliš pozornosti. Nové Volvo C70 a jeho balíček Dynaudio mě však přesvědčily o tom, že jde o dodatečně instalované příslušenství vyšší třídy. Mimořádně působivý byl efekt vytvořený pomocí systému Dolby Pro-Logic II, který dokáže u řidiče i spolujezdce navodit pocit, že mají zdroj hudby přímo před sebou.“
Volvo
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.