Logan je nyní k dispozici s nejmodernějším 1,5 dCi naftovým motorem druhé generace s vícebodovým vstřikováním paliva s kombinovanou spotřebou pouhých 4,7l na 100km.
Logan 1,5 dCi je jedno z nejvíce ekonomických vozidel na trhu a posilovačem řízení jako standard. Základní cena tohoto modelu ve výbavě Ambiance činí v přepočtu necelých 300tis. kč. Dacia na něj poskytuje tříletou záruku nebo 100tis. ujetých km.
Nové vstřikovací zařízení dovoluje lepší kontrolu nad kvalitou spalování a zvláště předstřiku. Díky APC (Accelerometer pilot control) funkci se zlepšil výkon motoru a hladina zvuku. Výkon dosahuje hodnoty 50kw / 70 koní a 160N.m točivého momentu již v 1700ot. Výfukové plyny splňují emisní normu Euro 4. Logan zrychlí na stovku do 15 vteřin a svou pružnost si uchová i při vyšším zatížení. S 50-ti litrovou nádrží ujedete přes 1000km.
zdroj: Renault
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.