Ve stejném okamžiku, kdy Škoda Roomster 28. února odpoledne absolvovala svoji světovou premiéru na ženevském autosalonu, ...
se jeho nová internetová prezentace objevila na tuzemských a mezinárodních internetových stránkách Škoda Auto a také v dalších jazykových mutacích na stránkách importérů Škoda.
Za prvních 24 hodin od spuštění internetové prezentace navštívilo stránky 46.260 uživatelů. Oproti průměrné návštěvnosti se jednalo o 40% nárůst.
Internetoví návštěvníci mohou otáčet vozem Roomster o 360°, prohlédnout si jej ze všech stran, otvírat dveře (včetně zadních pátých) a podívat se jak funguje systém úpravy zadních sedadel VarioFlex. Rovněž tak se mohou „posadit“ do virtuálního interiéru, rozsvítit vnější světla a podívat se, jak fungují tyto světlomety, které „umí“ svítit do zatáčky.
Kromě fotogalerie vozu Roomster i jeho detailů nabízí internetová prezentace i možnost stáhnout si některou z tapet (nově i ve velikosti 1600x1200 px) nebo shlédnout stream video a popř. si jej uložit do počítače.
Konečná verze internetové prezentace vznikla za 28 dní a podílelo se na ní deset členů (programátorů, grafiků, textařů) internetového týmu Škoda Auto.
K datu zahájení prodeje modelu Roomster bude internetová prezentace rozšířena o ceníky, podrobné specifikace výbav, technická data apod. a bude rovněž propojena s aplikací konfigurátor Škoda (http://www.autonaprani.cz).Škoda Auto, a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.