Na CeBIT výstavě v německém Hannoveru představí Volkswagen ve svém modelu Eos vysoce moderní multimediální a komunikační zařízení.
Volkswagen ve spolupráci s Microsoftem upravil kabriolet Eos multimediálním zařízením založením na PC intel celeron s procesorem 650 MHz, 256 MB-RAM a pevným diskem 20 GB. Uživatel se může radovat z funkcí, která používá běžně doma. Procesor je centrálně umístěn v opěradlech sedadel vzadu. V opěrkách hlavy jsou nainstalovány dva 7“ monitory.
Externí klávesnice nebo herní konzoly jsou spojené přes bezdrátovou LAN síť. Ovládat můžeme navigační systém, obrázky, videa, DVD, hudbu, hry a dokonce i surfovat on-line na internetu. Microsoft nezapomněl ani na emailovou či reálnou komunikaci. VW Eos začíná na ceně 25.950 eur a zákazníkům bude k dispozici v létě tohoto roku.
zdroj: Volkswagen group
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.