Na CeBIT výstavě v německém Hannoveru představí Volkswagen ve svém modelu Eos vysoce moderní multimediální a komunikační zařízení.
Volkswagen ve spolupráci s Microsoftem upravil kabriolet Eos multimediálním zařízením založením na PC intel celeron s procesorem 650 MHz, 256 MB-RAM a pevným diskem 20 GB. Uživatel se může radovat z funkcí, která používá běžně doma. Procesor je centrálně umístěn v opěradlech sedadel vzadu. V opěrkách hlavy jsou nainstalovány dva 7“ monitory.
Externí klávesnice nebo herní konzoly jsou spojené přes bezdrátovou LAN síť. Ovládat můžeme navigační systém, obrázky, videa, DVD, hudbu, hry a dokonce i surfovat on-line na internetu. Microsoft nezapomněl ani na emailovou či reálnou komunikaci. VW Eos začíná na ceně 25.950 eur a zákazníkům bude k dispozici v létě tohoto roku.
zdroj: Volkswagen group
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?