Na CeBIT výstavě v německém Hannoveru představí Volkswagen ve svém modelu Eos vysoce moderní multimediální a komunikační zařízení.
Volkswagen ve spolupráci s Microsoftem upravil kabriolet Eos multimediálním zařízením založením na PC intel celeron s procesorem 650 MHz, 256 MB-RAM a pevným diskem 20 GB. Uživatel se může radovat z funkcí, která používá běžně doma. Procesor je centrálně umístěn v opěradlech sedadel vzadu. V opěrkách hlavy jsou nainstalovány dva 7“ monitory.
Externí klávesnice nebo herní konzoly jsou spojené přes bezdrátovou LAN síť. Ovládat můžeme navigační systém, obrázky, videa, DVD, hudbu, hry a dokonce i surfovat on-line na internetu. Microsoft nezapomněl ani na emailovou či reálnou komunikaci. VW Eos začíná na ceně 25.950 eur a zákazníkům bude k dispozici v létě tohoto roku.
zdroj: Volkswagen group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.