Hyundai Genus – kombi nové generace

Martin Kovalčík, 3. března 2006, 19:36 Google+

Svým koncepčním vozidlem Genus společnost Hyundai předjímá budoucí poptávku evropských zákazníků v segmentu D, kombinující sportovní dynamiku kupé s všestranností tradičního kombi.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Genus

Genus | foto: Hyundai

Sdílejte článek

Evropské návrhářské centrum společnosti Hyundai v Rüsselsheimu u Frankfurtu definuje novou koncepci prémiového vozu. Tým návrhářů z Rüsselsheimu vyvinul Genus jako vůz segmentu D, přitažlivý pro mnoho cílových skupin. Díky své koncepci víceúčelového použití může být Genus používán pro pracovní účely, velké nákupy, rodinnou dovolenou i mnoho dalších aktivit ve volném čase. Model Genus bude k vidění na ženevském autosaloně.

Velký rozvor kol, snížený převis vepředu a vzadu a pevné postavení umožňují vyšší komfort v interiéru a nosnost, aniž by bylo nutné dělat kompromisy u základních proporcí vlastních vozům typu kupé.

Aby bylo docíleno maximální všestrannosti, je v podlaze vozu zabudován otvor, který lze otevřít a vyjmout z něj sklápěcí lavici. Tato lavice se po vytažení opírá o práh zavazadlového prostoru a spolu se zasunovací deskou skrytou v nárazníku vytváří víceúčelovou externí sedací plochu. Zasunovací desku lze rovněž využívat samostatně k transportu kol a dalšího sportovního vybavení.

Díky vestavěnému nosníku typu B tvoří boční okna jednolitou linii. Tato okna jsou plně otevíratelná. Společně s velkou panoramatickou střechou umožňují zážitek pro více smyslů, obvykle spojený s kupé a kabriolety.

Kombi střední velikosti je poháněno dieselovým motorem Common-Rail Diesel o objemu 2,2 litru a vyba-venou pětistupňovou automatickou převodovkou pro dynamickou, ale pohodlnou a úspornou jízdu. Sportovní povahu Genusu podtrhuje 4WD.

zdroj: Hyundai

Vytisknout

Diskuze: Hyundai Genus – kombi nové generace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

CLS 63 AMG

Mercedes - Benz v Ženevě

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud