Přes 40 milionů čtenářů, expertů a vydavetelů časopisu AutoBild rozhodlo o vítězství Passatu v prestižní soutěži „O nejlepší evropské auto“.
VW Passat vyhrál již podruhé v této soutěži, v roce 1997 s Passatem páté generace. 40 milionů čtenářů z 24 evropských časopisů publikovaných společností AutoBild Group se zúčastnilo hlasování. Finální kolo se zaměřilo na 13 nejlepších modelů a 40-ti členná porota vydavatelů, technici a motoroví experti rozhodli o prvenství Passatu.
Trofej „Auto 1“ váží 5kg, při předání ceny byl přítomen Dr.Wolfgang Bernhard, generální ředitel Wolkswagenu, ten označil výhru za sérii úspěchů automobilky a poděkoval čtenářům i porotě.
zdroj: Volkswagen group
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.