Seat se nechal inspirovat kreslenými filmovými postavičky a na ženevském autosaloně představí Ibizu Vaillante, ta má po kapotou pěkné stádo koní!
Velkým lákadlem návštěvníku autosalonu je u stánku Seat Ibiza, ta vychází z komerční verze, je ovšem vzhledově a výkonově překopána, základem se stala známá přeplňovaná jednaosmička. Z původních 225-ti koní běžících v Cupře bylo přidáno dalších 15 hřebců, Vaillante má nyní 240 k.
Sportovně tvarovaný přední a zadní nárazník lahodí oku stejně jako rozšíření Ibizy o 40mm na každou stranu. Vaillante má oproti sérii protáhlejší přední část, předělané světlomety, větší mřížoví ve tvaru „V“ jako vozy v kreslené knize o závodění s hlavní postavou Michelem Vaillantem, který je ve španělsku tak oblíben.
Celé vozidlo je potom sníženo o 40mm tak, aby se do podběhů přesně vešly 19-ti palcová kola s pneumatikami 235/35 R19. Interiér je pojat opět sportovně, většina částí je lakovaná do modra. Stejně jako hrdina kreslených komiksů je Ibiza Vaillante jen na papíře, se sériovou výrobou se nepočítá.
zdroj: Seat
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?