Seat se nechal inspirovat kreslenými filmovými postavičky a na ženevském autosaloně představí Ibizu Vaillante, ta má po kapotou pěkné stádo koní!
Velkým lákadlem návštěvníku autosalonu je u stánku Seat Ibiza, ta vychází z komerční verze, je ovšem vzhledově a výkonově překopána, základem se stala známá přeplňovaná jednaosmička. Z původních 225-ti koní běžících v Cupře bylo přidáno dalších 15 hřebců, Vaillante má nyní 240 k.
Sportovně tvarovaný přední a zadní nárazník lahodí oku stejně jako rozšíření Ibizy o 40mm na každou stranu. Vaillante má oproti sérii protáhlejší přední část, předělané světlomety, větší mřížoví ve tvaru „V“ jako vozy v kreslené knize o závodění s hlavní postavou Michelem Vaillantem, který je ve španělsku tak oblíben.
Celé vozidlo je potom sníženo o 40mm tak, aby se do podběhů přesně vešly 19-ti palcová kola s pneumatikami 235/35 R19. Interiér je pojat opět sportovně, většina částí je lakovaná do modra. Stejně jako hrdina kreslených komiksů je Ibiza Vaillante jen na papíře, se sériovou výrobou se nepočítá.
zdroj: Seat
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.