SX4 je novým vozidlem automobilky Suzuki a zaujímá pozici v segmentu UXC (Urban Cross Car), vychází z lehkého SUV doplněné o terénními schopnosti.
Dlouholeté zkušenosti společnosti Suzuki s lehkými terénními vozidly budou výhodou nového modelu SX4. Japonská automobilka slibuje excelentní jízdní vlastnosti a typický terénní design. Pro vysokou bezpečnost je použit inteligentnější pohon všech kol. Za normálních podmínek využívá vůz pohonu jen předních kol, v náročnějších situacích se ihned připojí zadní kola. Pro zákazníky je k dispozici i verze s pohonem jen předních kol.
Pod kapotou nalezneme zatím jediný agregát o obsahu 1,6 s výkonem 79kw a točivým momentem 145N.m. Maximální rychlost dosahuje 180 km/h, u čtyřkolka potom o deset méně. Zrychlení na stokilometrovou rychlost zvládá SX4 za 11,5 s. Později se objeví i turbodiesel 1,9 l z koncernu Fiat.
SX4 bude veřejnosti představen na 76. ročníku mezinárodního autosalonu v Ženevě od 2. do 12.března 2006.
zdroj: Suzuki
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.