Dnes se na autosalonu v Ženevě světu představila v oficiální premiéře nová Škoda Roomster.
Dnešním dnem si čtvrtá modelová řada značky Škoda odbyla svoji ženevskou premiéru. Expozice Škoda Auto v hale č. 2 má celkovou rozlohu 1155 m2. Významu nové modelové řady Škoda Roomster odpovídá i plocha určená pro jeho představení – 723 m2 a počet exponátů – celkem šest vozů Roomster v různých stupních výbavy.Roomster se poprvé objevil v roce 2003 jako designová studie na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem. Velmi příznivý ohlas odborné i laické veřejnosti potvrdil, že Škoda Auto má potenciál i nápady pro netradiční řešení, která jsou životaschopná.
Škoda Roomster nabízí vynikající vnitřní prostor při zachování vnějších kompaktních rozměrů. Díky unikátnímu vysoce variabilnímu systému zadních sedadel VarioFlex může být interiér koncipován jako čtyř- nebo pětimístný. Zvýšená pozice sezení cestujících na zadních sedadlech a velké prosklení zadních dveří spolu s panoramatickou střechou umožňují posádce výjimečný výhled z vozu a dodávají procit prostoru.
Již základní verze modelu Roomster jsou vybavené čtyřmi airbagy a pěticí tříbodových samonavíjecích pásů, poprvé v této kategorii jsou v nabídce projektorové halogenové světlomety s natáčením a mlhové světlomety s „Corner“ funkcí. Filtr pevných částic bude v nabídce již při zahájení prodeje.
Na hlavních evropských trzích bude Škoda Roomster uvedena v létě 2006.Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.