Renault Clio III přijíždí ve verzi Sport, stejně jako předchozí generace je nabitá sportovními vlastnostmi a dynamikou, výsledkem je výjimečné auto, které klade důraz na výkon a potěšení z řízení.
Široký a placatý výraz propůjčuje vozu snížený podvozek. Boční linie jsou rozšířeny, podběhy jsou vyplněny 17-ti palcovými koly s pneumatikami 215/45 17“, do kterých se zakusují brzdy Brembo.
Zadní nárazník vystihuje tvar odvozený z formule 1, přední potom jako aerodynamický prvek pro vyšší přítlak. Interiér je komplet ve sportovním duchu, vládne zde hliník, tvarovaná sklápěcí sedadla Recaro a bílé budíky na černém pozadí.
Oproti předchůdci je vše zase o krok dále, motor vychází z původního čtyřválcového 2,0 16v, je ovšem vyladěn na neuvěřitelných 197 koní, což představuje téměř 100koní na litr! Maximální kroutící moment vrcholí v 5.550 ot. s hodnotu 215 N.m. S novou 6-ti stupňovou manuální převodovkou je vozidlo velmi silné a živý motor nabízí prvotřídní potěšení z řízení. Prudké akceleraci zastaví až omezovač v 7.500ot.
Zdroj: Renault
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.