Na své systematické cestě za zvyšováním kvality dosáhl Opel dalšího významného úspěchu:
Podle závěrů každoroční zprávy Quality Report 2006 německého motoristického týdeníku Auto Bild jsou vozy Opel nejkvalitnější z modelů všech německých automobilových značek. Opel se stal nejlepší německou značkou již vloni. Zpráva Quality Report hodnotí spolehlivost, dlouhodobou kvalitu, servisní náklady a spokojenost zákazníků.
Úspěch v hodnocení týdeníku Auto Bild potvrzují výborné výsledky i v dalších průzkumech kvality. Agentura J.D Power, která posuzovala kvalitu automobilů v Německu, postavila model Opel Signum na samou špičku před všechny ostatní německé vozy. Universita v německém Bambergu zase vyhodnotila Opel jako evropskou značku s nejvyšší spokojeností dealerů při posuzování kvality automobilů. Stuttgartská studie "Car Check" označila Opel za nejlepší evropskou automobilku při sledování četnosti závad.
"Těší nás, že úsilí, jaké při zvyšování kvality dlouhodobě vyvíjíme se začíná zúročovat," říká Alain Visser, výkonný ředitel odpovědný za prodej a marketing.
Při sestavování zprávy Quality Report týdeník Auto Bild čerpal z celé řady zdrojů, včetně zprávy agentury TÜV, která zkoumala dlouhodobé zkušenosti více než 24 000 majitelů automobilů.
Opel
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?