Na své systematické cestě za zvyšováním kvality dosáhl Opel dalšího významného úspěchu:
Podle závěrů každoroční zprávy Quality Report 2006 německého motoristického týdeníku Auto Bild jsou vozy Opel nejkvalitnější z modelů všech německých automobilových značek. Opel se stal nejlepší německou značkou již vloni. Zpráva Quality Report hodnotí spolehlivost, dlouhodobou kvalitu, servisní náklady a spokojenost zákazníků.
Úspěch v hodnocení týdeníku Auto Bild potvrzují výborné výsledky i v dalších průzkumech kvality. Agentura J.D Power, která posuzovala kvalitu automobilů v Německu, postavila model Opel Signum na samou špičku před všechny ostatní německé vozy. Universita v německém Bambergu zase vyhodnotila Opel jako evropskou značku s nejvyšší spokojeností dealerů při posuzování kvality automobilů. Stuttgartská studie "Car Check" označila Opel za nejlepší evropskou automobilku při sledování četnosti závad.
"Těší nás, že úsilí, jaké při zvyšování kvality dlouhodobě vyvíjíme se začíná zúročovat," říká Alain Visser, výkonný ředitel odpovědný za prodej a marketing.
Při sestavování zprávy Quality Report týdeník Auto Bild čerpal z celé řady zdrojů, včetně zprávy agentury TÜV, která zkoumala dlouhodobé zkušenosti více než 24 000 majitelů automobilů.
Opel
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.