Smlouva mezi Škoda Auto a Národním divadlem byla stvrzena podpisy Detlefa Wittiga, předsedy představenstva Škoda Auto a Daniela Dvořáka, ředitele Národního divadla.
Tak jak byl rok 2005 jubilejní pro automobilku Škoda, v podobě oslav 100. výročí výroby automobilů, stejně tak je divadelní sezóna 2005/2006 mimořádná pro Národní divadlo. Začalo to uvedením kompletního provedení tetralogie Prsten Nibelungův, které proběhlo v roce 2005 a pokračuje letos velkolepým projektem u příležitosti 250. výročí narození W. A. Mozarta pod názvem „Mozart Praha 2006“.
Dnes již tradiční, úspěšná spolupráce a rovněž tyto významné momenty v historii společnosti Škoda Auto a Národního divadla vedly k rozhodnutí pokračovat v tomto partnerství i v letošním roce.
Součástí partnerství mezi společností Škoda Auto a Národním divadlem je mimo jiné poskytnutí flotily čtyřech vozů. Reprezentativní model Superb využívá ředitelství naší zlaté kapličky, pro další potřeby slouží tři modely Octavia combi.
zdroj: Skoda Auto
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?