Smlouva mezi Škoda Auto a Národním divadlem byla stvrzena podpisy Detlefa Wittiga, předsedy představenstva Škoda Auto a Daniela Dvořáka, ředitele Národního divadla.
Tak jak byl rok 2005 jubilejní pro automobilku Škoda, v podobě oslav 100. výročí výroby automobilů, stejně tak je divadelní sezóna 2005/2006 mimořádná pro Národní divadlo. Začalo to uvedením kompletního provedení tetralogie Prsten Nibelungův, které proběhlo v roce 2005 a pokračuje letos velkolepým projektem u příležitosti 250. výročí narození W. A. Mozarta pod názvem „Mozart Praha 2006“.
Dnes již tradiční, úspěšná spolupráce a rovněž tyto významné momenty v historii společnosti Škoda Auto a Národního divadla vedly k rozhodnutí pokračovat v tomto partnerství i v letošním roce.
Součástí partnerství mezi společností Škoda Auto a Národním divadlem je mimo jiné poskytnutí flotily čtyřech vozů. Reprezentativní model Superb využívá ředitelství naší zlaté kapličky, pro další potřeby slouží tři modely Octavia combi.
zdroj: Skoda Auto
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?