Fordova automobilka dnes oznámila zvláštní vydání Mondea Edge, na pohled zaujme výraznějšími rysy, uvnitř potom výbavou. Zákazníka osloví také pozitivní cenou.
V přepočtu nejlevnější verze Mondeo Edge lehce překročí hranici 600 tis. korun a bude k dispozici jak v pětidvéřovém provedení, tak sedanu. Volit můžete mezi dvěmi benzínovými motory (1,8 a 2,0) nebo třemi dieselovými motory včetně nejsilnějšího 2,2 TDCI se 155 k.
Zvenčí si všimneme klik v barvě vozu, nové mřížky chladiče, předními mlhovkami a 16“ palcových litých kol. Čelní sklo s rychlým vyhříváním „Quickclear“ vám ulehčí práci i v těch nejsilnějších mrazech. Pro bezpečnost disponuje Mondeo předními, bočními a hlavovými airbagy, anti-blokovacím systémem ABS a pomocnou brzdou EBA či inteligentním ochranným systémem IPS. Zákazník má na výběr z pěti nových barevných odstínů.
V interiéru Mondea Edge nalezneme kromě vysokého komfortu také klimatizaci, dešťový senzor, parkovacího asistenta, elektricky polohovací sedadlo řidiče s nastavitelnými výškami, kožený volant či CD zvukový systém s formátem MP3.
zdroj: Ford motor company
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.