Fordova automobilka dnes oznámila zvláštní vydání Mondea Edge, na pohled zaujme výraznějšími rysy, uvnitř potom výbavou. Zákazníka osloví také pozitivní cenou.
V přepočtu nejlevnější verze Mondeo Edge lehce překročí hranici 600 tis. korun a bude k dispozici jak v pětidvéřovém provedení, tak sedanu. Volit můžete mezi dvěmi benzínovými motory (1,8 a 2,0) nebo třemi dieselovými motory včetně nejsilnějšího 2,2 TDCI se 155 k.
Zvenčí si všimneme klik v barvě vozu, nové mřížky chladiče, předními mlhovkami a 16“ palcových litých kol. Čelní sklo s rychlým vyhříváním „Quickclear“ vám ulehčí práci i v těch nejsilnějších mrazech. Pro bezpečnost disponuje Mondeo předními, bočními a hlavovými airbagy, anti-blokovacím systémem ABS a pomocnou brzdou EBA či inteligentním ochranným systémem IPS. Zákazník má na výběr z pěti nových barevných odstínů.
V interiéru Mondea Edge nalezneme kromě vysokého komfortu také klimatizaci, dešťový senzor, parkovacího asistenta, elektricky polohovací sedadlo řidiče s nastavitelnými výškami, kožený volant či CD zvukový systém s formátem MP3.
zdroj: Ford motor company
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.