Fordova automobilka dnes oznámila zvláštní vydání Mondea Edge, na pohled zaujme výraznějšími rysy, uvnitř potom výbavou. Zákazníka osloví také pozitivní cenou.
V přepočtu nejlevnější verze Mondeo Edge lehce překročí hranici 600 tis. korun a bude k dispozici jak v pětidvéřovém provedení, tak sedanu. Volit můžete mezi dvěmi benzínovými motory (1,8 a 2,0) nebo třemi dieselovými motory včetně nejsilnějšího 2,2 TDCI se 155 k.
Zvenčí si všimneme klik v barvě vozu, nové mřížky chladiče, předními mlhovkami a 16“ palcových litých kol. Čelní sklo s rychlým vyhříváním „Quickclear“ vám ulehčí práci i v těch nejsilnějších mrazech. Pro bezpečnost disponuje Mondeo předními, bočními a hlavovými airbagy, anti-blokovacím systémem ABS a pomocnou brzdou EBA či inteligentním ochranným systémem IPS. Zákazník má na výběr z pěti nových barevných odstínů.
V interiéru Mondea Edge nalezneme kromě vysokého komfortu také klimatizaci, dešťový senzor, parkovacího asistenta, elektricky polohovací sedadlo řidiče s nastavitelnými výškami, kožený volant či CD zvukový systém s formátem MP3.
zdroj: Ford motor company
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?