Terénní automobil Discovery 3 ocenila Irská asociace AXA jako „Auto roku 2006“ , tím Land Rover porazil konkurenci, kterou představovala Toyota, Audi a Lexus.
Ze všech posuzovaných vozidel se Discovery 3 umístil nejvýše. Oproti soupeřům měl téměř dvojnásobný počet bodů, stejně tak v terénu nechává tento Off -road konkurenci daleko za sebou.
Discovery 3 pohání dieselový motor o obsahu 2,7 litru TdV6 se 190 k. K benzínovým motorům se řadí 4,4 litrový osmiválec s 295 koníky pod kapotou. Všechny verze jsou vybaveny systémem Response, který poskytne odborné nastavení pro optimální jízdní vlastnosti a chování vozidla. Nezávislé zavěšení všech kol spolu s elektronickým pneumatickým pérováním dokáže měnit světlou výšku vozidla dle potřeby. Interiér nabízí 7 míst k sezení. Land Rover Discovery 3 je ideálním řešením pro rodinu i dobrodružství v terénu.
zdroj: Ford motor company
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?