O Audi Q7 bylo již napsáno několik desítek stran. Známe rozměry, jízdní výkony udávané výrobcem, nové systémy prezentované na tomto voze,... Jen už aby tu bylo!
Na počátku budou mít zákazníci na výběr ze dvou motorů. Prvním je 4,2l V8 s přímým vstřikováním FSI a výkonem 350 koní. Maximální točivý moment 440 Nm je k dispozici při 3.500 otáčkách. Druhým agregátem je TDI V6 o objemu 3,0 litru. Produkuje výkon 233 koní a maximální točivý moment rovných 500 Nm, který působí již od 1.750 otáček. K těmto motorům má na podzim příbýt benzínový šestiválec FSI se zdvihovým objemem 3,6 litru. Tento agregát disponuje výkonem 280 koní a točivým momentem 360 Nm působícím konstantně od 2.500 do 5.000 otáček. Pro všechny motorové varianty bude šestistupňový Tiptronic kombinován s manuálním řazením.
Ceny jsou zatím známy pro první dva motory: 3,0 TDI 1.539.500,- Kč a 4,2 FSI 1.928.500,- Kč.
Foto: Audi Press
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.