“Blue&MeTM”- inovační telematické řešení

Martin Kovalčík, 11. února 2006, 21:56 Google+

Na Ženevském autosalonu 2006 (28. února 2006) se za účasti vedení Automobilové obchodní jednotky Microsoft představí produkt Blue&MeTM, založený na technologii Windows Mobile for Automotive.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Fiat

Fiat | foto: Fiat Group

Sdílejte článek

Jde o první krok v rámci dlouhodobého strategického obchodního partnerství, jež bylo uzavřeno v červenci 2004 s cílem spolupracovat při navrhování inovačních automobilových telematických systémů. Blue&MeTM mění paradigmata komunikace a infozábavy. Jde o nový systém, který je snadno použitelný, dostupný a konkurenceschopný a který činí veškerou jízdu pohodlnější a bezpečnější. Systém bude exkluzivně dostupný jen v nových vozech Alfa Romeo, Fiat a Lancia a užitkových vozech Fiat. Na jaře budou systémem vybaveny modely Alfa Romeo 159, 159 Sportwagon, Brera, Spider a Grande Punto za nimiž budou brzy následovat další modely.

Blue&MeTM je zárukou té nejvyšší úrovně bezpečnosti a uživatelské přívětivosti. Hlasově aktivovaný systém, dokonalé sloučení ovládacích tlačítek na volantu a informací na displeji přístrojové desky umožní uživatelům používat libovolný telefon s technologií Bluetooth ® - i když ho budou mít v kapse nebo příruční tašce -, aniž by dali ruce z volantu. Díky modernímu systému rozpoznávání hlasu není nutný žádný předchozí hlasový trénink; zobrazovány a čteny jsou dokonce i příchozí SMS.

Z audiálních funkcí je zde možnost poslouchat oblíbenou hudbu uloženou v mobilním telefonu, nejnovějších typech smartphonů a MP3 přehrávačů nebo na výměnných discích USB. To vše díky USB portu v odkládací skříňce, s nímž lze propojit kterékoliv digitální zařízení s příslušným portem.
Spolupráce se společností Microsoft umožňuje Blue&MeTM založit na otevřené platformě, kompatibilní s nejširším spektrem zařízení, např. mobilními telefony, Palmy a MP3 přehrávači.

Další krátkodobý vývoj přinese velmi jednoduchý a interaktivní navigační systém a přístup k souboru služeb, mezi nimiž je osobní asistent pro kontrolu adres, předpověď počasí a dopravní situace, satelitní lokalizace v případě krádeže, tísňové volání a další služby, které se v současnosti vyvíjejí.  Dodejme, že jde o naprosto integrovanou technologii s jednoznačným vztahem k zákazníkovi, což právě název Blue&MeTM podtrhuje.

zdroj: Fiat Group

Vytisknout

Diskuze: “Blue&MeTM”- inovační telematické řešení

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

BMW i4 má obohacovat lokálně bezemisní mobilitu o čistou radost z jízdy

BMW i4 slibuje obohacení elektromobility o čistou radost z jízdy

fotomontáž

Zábavné „víkendovky za babku“ 2.díl – sedany do 100 tisíc

Suzuki po 20 letech opět nabízí klasické kombi nazvané Swace

Kombi Suzuki Swace jde v ČR do předprodeje. Ceny startují docela vysoko

Toyota představila Corollu sedan ve výbavovém stupni GR SPORT

Zákazníci rozhodli a nejprodávanějším autem světa je...

Škoda otevřela halu pro analýzy a výrobu předsériových vozů

Kvalita především. Škoda otevřela halu za 530 milionů pro rozhodující poslední testy

Lexus LFA

Unikátní model Lexus LFA slaví kulaté výročí

BMW představuje nový custom na bázi R 18

BMW představuje nový custom na bázi R 18

Honda HR-V bude od roku 2021 v základu vybavena vyspělou dvoumotorovou technologií hnací jednotky e:HEV

Nová Honda HR-V už za měsíc a s překvapením

Volkswagen představil 8. generaci své ikony Golf

Golf vládne prodejům v Evropě. V Německu drtivě

Škoda Slavia v emocionální karosářské verzi spider je sedmým žákovským vozem automobilky

Prototypy a zkušební vozy bude vyrábět Škoda v novém supermoderním centru

Toyota GR010 Hybrid

Toyota přestavuje nový prototyp pro závod 24 hodin v Le Mans

Hyundai představuje vylepšený model KONA Electric pro nový modelový rok

Green NCAP vyhlásil nejekologičtější auta roku 2020 napříč všemi druhy pohonu

Volkswagen představil 8. generaci své ikony Golf

Volkswagen na ni vsadil vše. Po loňském průšvihu se tváří spokojeně

Škoda Octavia RS, kde RS znamená Rallye Sport a navazuje na závodní prototypy značky

Škoda posedmé v řadě prodala víc než milion aut ročně, koronaviru navzdory

Fotomontáž

Zábavné „víkendovky za babku“ 1.díl – zadokolky do 100 tisíc

reklama

Doporučujeme

E

Inteligentní systém světel od Mercedesu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Kombi Suzuki Swace jde v ČR do předprodeje. Ceny startují docela vysoko

  2. Unikátní model Lexus LFA slaví kulaté výročí

  3. BMW představuje nový custom na bázi R 18

  4. Nová Honda HR-V už za měsíc a s překvapením

  5. Zábavné „víkendovky za babku“ 2.díl – sedany do 100 tisíc

  6. Zákazníci rozhodli a nejprodávanějším autem světa je...

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud