Pro sériový dvousetkoňový Volkswagen Passat připravil B&B čtyři stupně výkonnostního vylepšení - 240, 250, 286 a 300 koní. Nejsilnější varianta sedanu i kombi se dostane na 100 km/h pod 6 vteřin.
Rychlý pohyb vpřed se zastaví až na 260 km/h. Pro docílení vyššího výkonu vyměnili technici v B&B turbodmychadlo za větší exemplář. Změny byly také provedeny na chlazení plnícího vzduchu, vstřikovacím zařízení a řízení motoru. Aby se snížila teplota a protitlak výfukových plynů, je Passat vybaven speciálním výfukovým potrubím s rozšířenou přední částí a sportovním katalyzátorem.
Pro dieselové varianty Passatu připravil B&B Automobiltechnik také výkonnostní vylepšení. Dva vznětové dvoulitrové motory s výkonem 140 k a točivým momentem 320 Nm a silnější 170 k s 350 Nm po této úpravě disponují 174k / 390Nm a 200k / 400Nm. Kromě výkonnostním injekcí jsou nabízena také exklusivní 18 a 19 palcová kola a aerodynamická sada.
Foto: B&B Automobiltechnik
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?