Jezdci Španěl Carlos Checa a Brit James Ellison absolvují s týmem Tech 3 Yamaha ve světovém šampionátu MotoGP 2006. Oba na motocyklech Yamaha vybavenými pneumatikami Dunlop.
„Díky společnému úsilí expertů ze společností Dunlop, Yamaha Motor a Tech 3, jsme schopni tento projekt dokončit,“ vysvětluje Herve Poncharal, týmový manager francouzského týmu a podotýká: „Po krušném zimním období, během kterého jsme vyvíjeli náš projekt společně s Dunlopem, Yamahou a mladým jezdcem Jamesem Ellisonem, jsme rádi, že se k našemu týmu připojil i Carlos Checa.“
„Carlos je jedním z nejzkušenějších jezdců letošní série MotoGP. Během své desetileté kariéry předního jezdce vyzkoušel rozdílné motocykly s různými pneumatikami. Na základě získaných zkušeností bude jeho přínos v rámci vývoje celého projektu velmi ceněn, především pro Dunlop.“
„Spojením zkušeného Carlose a mladého talentovaného jezdce Jamese Ellisona, který závodil na pneumatikách Dunlop již minulý rok, vytvoříme silný tým, v jehož úspěchy pevně věříme.“
Carlos Checa poprvé otestuje motocykl Yamaha M1 s pneumatikami Dunlop v Kataru. Plánované testování proběhne ve dnech 5. až 7. února 2006.
Lin Jarvis, výkonná manažerka společnosti Yamaha Motor Racing k tomu dodává: „Yamaha je velmi potěšena, že konečně sestavila své dva týmy se čtyřmi jezdci pro sezónu 2006. Bylo vždy naším přáním, sestavit týmy, které by úspěšně pokračovaly v soutěžích MotoGP. Podpora motosportu je pro Yamahu velmi důležitá nejen z obchodního hlediska, ale také umožňuje skvělou propagaci v motocyklovém světě. Za společnost Yahama bych ráda poděkovala všem stranám, které se podílely na dokončení tohoto projektu a přejeme mnoho úspěchů Tech 3 Yamaha týmu v roce 2006.“ DUNLOP Foto: MotoGP
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?