Jezdci Španěl Carlos Checa a Brit James Ellison absolvují s týmem Tech 3 Yamaha ve světovém šampionátu MotoGP 2006. Oba na motocyklech Yamaha vybavenými pneumatikami Dunlop.
„Díky společnému úsilí expertů ze společností Dunlop, Yamaha Motor a Tech 3, jsme schopni tento projekt dokončit,“ vysvětluje Herve Poncharal, týmový manager francouzského týmu a podotýká: „Po krušném zimním období, během kterého jsme vyvíjeli náš projekt společně s Dunlopem, Yamahou a mladým jezdcem Jamesem Ellisonem, jsme rádi, že se k našemu týmu připojil i Carlos Checa.“
„Carlos je jedním z nejzkušenějších jezdců letošní série MotoGP. Během své desetileté kariéry předního jezdce vyzkoušel rozdílné motocykly s různými pneumatikami. Na základě získaných zkušeností bude jeho přínos v rámci vývoje celého projektu velmi ceněn, především pro Dunlop.“
„Spojením zkušeného Carlose a mladého talentovaného jezdce Jamese Ellisona, který závodil na pneumatikách Dunlop již minulý rok, vytvoříme silný tým, v jehož úspěchy pevně věříme.“
Carlos Checa poprvé otestuje motocykl Yamaha M1 s pneumatikami Dunlop v Kataru. Plánované testování proběhne ve dnech 5. až 7. února 2006.
Lin Jarvis, výkonná manažerka společnosti Yamaha Motor Racing k tomu dodává: „Yamaha je velmi potěšena, že konečně sestavila své dva týmy se čtyřmi jezdci pro sezónu 2006. Bylo vždy naším přáním, sestavit týmy, které by úspěšně pokračovaly v soutěžích MotoGP. Podpora motosportu je pro Yamahu velmi důležitá nejen z obchodního hlediska, ale také umožňuje skvělou propagaci v motocyklovém světě. Za společnost Yahama bych ráda poděkovala všem stranám, které se podílely na dokončení tohoto projektu a přejeme mnoho úspěchů Tech 3 Yamaha týmu v roce 2006.“ DUNLOP Foto: MotoGP
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.