Jezdci Španěl Carlos Checa a Brit James Ellison absolvují s týmem Tech 3 Yamaha ve světovém šampionátu MotoGP 2006. Oba na motocyklech Yamaha vybavenými pneumatikami Dunlop.
„Díky společnému úsilí expertů ze společností Dunlop, Yamaha Motor a Tech 3, jsme schopni tento projekt dokončit,“ vysvětluje Herve Poncharal, týmový manager francouzského týmu a podotýká: „Po krušném zimním období, během kterého jsme vyvíjeli náš projekt společně s Dunlopem, Yamahou a mladým jezdcem Jamesem Ellisonem, jsme rádi, že se k našemu týmu připojil i Carlos Checa.“
„Carlos je jedním z nejzkušenějších jezdců letošní série MotoGP. Během své desetileté kariéry předního jezdce vyzkoušel rozdílné motocykly s různými pneumatikami. Na základě získaných zkušeností bude jeho přínos v rámci vývoje celého projektu velmi ceněn, především pro Dunlop.“
„Spojením zkušeného Carlose a mladého talentovaného jezdce Jamese Ellisona, který závodil na pneumatikách Dunlop již minulý rok, vytvoříme silný tým, v jehož úspěchy pevně věříme.“
Carlos Checa poprvé otestuje motocykl Yamaha M1 s pneumatikami Dunlop v Kataru. Plánované testování proběhne ve dnech 5. až 7. února 2006.
Lin Jarvis, výkonná manažerka společnosti Yamaha Motor Racing k tomu dodává: „Yamaha je velmi potěšena, že konečně sestavila své dva týmy se čtyřmi jezdci pro sezónu 2006. Bylo vždy naším přáním, sestavit týmy, které by úspěšně pokračovaly v soutěžích MotoGP. Podpora motosportu je pro Yamahu velmi důležitá nejen z obchodního hlediska, ale také umožňuje skvělou propagaci v motocyklovém světě. Za společnost Yahama bych ráda poděkovala všem stranám, které se podílely na dokončení tohoto projektu a přejeme mnoho úspěchů Tech 3 Yamaha týmu v roce 2006.“ DUNLOP Foto: MotoGP
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.