Tech 3 v roce 2006 s Yamahami a Dunlopkami

ar1, 6. února 2006, 20:52 Google+

Jezdci Španěl Carlos Checa a Brit James Ellison absolvují s týmem Tech 3 Yamaha ve světovém šampionátu MotoGP 2006. Oba na motocyklech Yamaha vybavenými pneumatikami Dunlop.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
MotoGP

MotoGP | foto: MOTOGP.com

Sdílejte článek

„Díky společnému úsilí expertů ze společností Dunlop, Yamaha Motor a Tech 3, jsme schopni tento projekt dokončit,“ vysvětluje Herve Poncharal, týmový manager francouzského týmu a podotýká: „Po krušném zimním období, během kterého jsme vyvíjeli náš projekt společně s Dunlopem, Yamahou a mladým jezdcem Jamesem Ellisonem, jsme rádi, že se k našemu týmu připojil i Carlos Checa.“

„Carlos je jedním z nejzkušenějších jezdců letošní série MotoGP. Během své desetileté kariéry předního jezdce vyzkoušel rozdílné motocykly s různými pneumatikami. Na základě získaných zkušeností bude jeho přínos v rámci vývoje celého projektu velmi ceněn, především pro Dunlop.“

„Spojením zkušeného Carlose a mladého talentovaného jezdce Jamese Ellisona, který závodil na pneumatikách Dunlop již minulý rok, vytvoříme silný tým, v jehož úspěchy pevně věříme.“

Carlos Checa poprvé otestuje motocykl Yamaha M1 s pneumatikami Dunlop v Kataru. Plánované testování proběhne ve dnech 5. až 7. února 2006.

Lin Jarvis, výkonná manažerka společnosti Yamaha Motor Racing k tomu dodává: „Yamaha je velmi potěšena, že konečně sestavila své dva týmy se čtyřmi jezdci pro sezónu 2006.  Bylo vždy naším přáním, sestavit týmy, které by úspěšně pokračovaly v soutěžích MotoGP. Podpora motosportu je pro Yamahu velmi důležitá nejen z obchodního hlediska, ale také umožňuje skvělou propagaci v motocyklovém světě. Za společnost Yahama bych ráda poděkovala všem stranám, které se podílely na dokončení tohoto projektu a přejeme mnoho úspěchů Tech 3 Yamaha týmu v roce 2006.“

DUNLOP
Foto: MotoGP

Vytisknout

Diskuze: Tech 3 v roce 2006 s Yamahami a Dunlopkami

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

CBR600RR

Dunlop Sportmax Qualifier zvítězila v testu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud