JE Design prezentuje širokou přestavbu Seatu Leon s křídlovými dveřmi. Úprava nesoucí název Wide Body Styling začíná již vpředu novou mřížkou chladiče bez loga automobilky.
Obravdová šířka narůstá díky rozšířeným podběhům kol a bočním prahům. Přední spoiler a zadní křídlo mají za úkol snížit vztlak. Pohled na zadní část je kompletní s čtyřmi koncovkami výfuku. JE Design Leon je vybaven polohovacím podvozkem, který umožňuje snížení mezi 35 a 65 milimetry. Kontakt s vozovkou udržují 18 palcová litá kola s titanovým šroubovým spojením a pneumatikami o rozměrech 255. Dalším lákadlem může být Lambo styl dveří, které se otevírají nahoru.
Opravdu žhavý je Seat Leon s upraveným motorem TFSI. Dvoulitrový agregát je již sériově vybavený 185 koňmi a 270 Nm. Díky modifikaci řídící jednotky motoru poskytuje tento turbomotor 244 koní a 355 Nm. To Leonu umožňuje dosahovat lepších jízdních výkonů, maximální rychlost je 242 km/h. K dosažení 100 km/h z místa postačí španělskému vozu 6,4 sekundy, sériově 7,8.
Foto: JE Design
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.