JE Design prezentuje širokou přestavbu Seatu Leon s křídlovými dveřmi. Úprava nesoucí název Wide Body Styling začíná již vpředu novou mřížkou chladiče bez loga automobilky.
Obravdová šířka narůstá díky rozšířeným podběhům kol a bočním prahům. Přední spoiler a zadní křídlo mají za úkol snížit vztlak. Pohled na zadní část je kompletní s čtyřmi koncovkami výfuku. JE Design Leon je vybaven polohovacím podvozkem, který umožňuje snížení mezi 35 a 65 milimetry. Kontakt s vozovkou udržují 18 palcová litá kola s titanovým šroubovým spojením a pneumatikami o rozměrech 255. Dalším lákadlem může být Lambo styl dveří, které se otevírají nahoru.
Opravdu žhavý je Seat Leon s upraveným motorem TFSI. Dvoulitrový agregát je již sériově vybavený 185 koňmi a 270 Nm. Díky modifikaci řídící jednotky motoru poskytuje tento turbomotor 244 koní a 355 Nm. To Leonu umožňuje dosahovat lepších jízdních výkonů, maximální rychlost je 242 km/h. K dosažení 100 km/h z místa postačí španělskému vozu 6,4 sekundy, sériově 7,8.
Foto: JE Design
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.