Studie Renault Altica

Jiří Krejčí, 3. února 2006, 17:51 Google+

Renault bude prezentovat svůj koncept Altica na ženevském autosalonu od 2. do 12. března 2006. Toto sportkombi však nenabízí moc vyhlídek na sériovou produkci.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Altica

Altica | foto: Renault

Sdílejte článek

Nápadné na Altice je panoramatické přední sklo, které se táhne přes celou střechu. Boční okna jsou protažena do jakési umělecké mozaiky, která má poskytovat neopakovatelný pohled do vozu a výhled z vozu. Přední světlomety ve tvaru L mají výkonné světelné diody a šikovně zahrnují úzké a podlouhlé blinkry. Boční dveře se otevírají šikmo nahoru, což dodává této 1,36 metru vysoké studii sportovní nádech. Dynamičnost propůjčuje vozu velký rozvor a mohutná 21 palcová kola.

Interiér Renaultu Altica je také stylizován sportovně. Dominuje zde kůže, kov a kulaté tvary. Neobyčejná je volně převislá střední konsola a volně stojící sloupek řízení. Přímo za sportovním volantem se nachází malý displej, na kterém se během jízdy zobrazuje rychlost a otáčky motoru. Pasažéři mohou pohodlně cestovat na čtyřech oddělených sedadlech, zadní jsou sklápěcí díky čemuž je dosaženo až 1 300 litrů prostoru pro zavazadla. Studie je poháněna turbodieselovým dvoulitrovým motorem v kombinaci se šestistupňovou převodovkou. Tento vznětový agregát poskytuje výkon 177 koní a maximální točivý moment 380 Nm. Sprint z nuly na 100 km/h zvládne 1,3 tuny vážící vůz za 7,5 sekundy a přes tyto sportovní výkony je průměrná spotřeba 5,3 l/100 km.

Foto: Renault

Vytisknout

Diskuze: Studie Renault Altica

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Jetta

Všechny vozy Volkswagen s ABS

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud