První Mini Cooper od Johna Coopera Works (JCW) s označením GP Kit bude k dostání v červenci. Pokud máte zájem pospěšte si, téměř tři čtvrtiny z 2.000 vyrobených kusů je již objednáno.
444 kusů z celkových 2.000 je určeno pro Velkou Británii. Mini bude nabízet 218 koní díky 1,6 dopované kompresorem, která vychází z modelu S. GP oproti eSku zhubla o 40kg. Dvousedadlový vůz bude mít 18-ti palcová kola JCW, stabilizační systém, multifunkční volant, klimatizaci a sportovní sedadla Recaro.
Za posledních 5 let co se Mini vyrábí vzrostl jeho prodej natolik, že výrobní linka v Oxfordu patří mezi třetí největší v Británii. V roce 2005 se prodalo 200.119 Mini Cooperů, což představuje nárůst o 21% oproti předchozímu období. Zhruba 70 % jich je exportováno do jiných zemí.
Za skvělou prodejností stojí také servis - „Europe - wide Mini“ pohotovost a také opravný balík TLC, ten je uplatněn u prvního kupujícího a je později přenosný na další majitele. V platnosti je po dobu 5-ti let nebo 50 tis. ujetých mil. Průzkumy ukazují že po jednom roce nebo 10 tis. ujetých mil klesne cena většiny vozů zhruba na 60% původní ceny, díky servis packu TLC si Mini drží cenu na 95 procentech!
Zdroj: Bmw group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.