Na autosalonu v Ženevě představí Mitsubishi Motors Corporation nejenom sportovní Colt CZC coupe-cabriolet, ...
ale také svou vizi budoucnosti automobilových technologií a designu, když bude ve světové premiéře odhalen „Concept-EZ MIEV“.
Sledujíce několik aktuálních prototypů postavených na stávajících modelech Mitsubishi )*, představuje tento koncept, vyvinutý na základě dlouhodobého průzkumu, poprvé jedinečné vlastnosti technologie MIEV )**. Tento nový systém pohonu na kolech designéry de facto osvobozuje od masivních mechanismů a dovoluje jim, aby využili celý vnitřní prostor vozu. V případě této „městské kabiny“ dlouhé 3,7 metrů, je flexibilita vnitřního prostoru převedena do tří různých oblastí: řízení, přeprava nebo pohodlí. Tomu všemu napomáhá použití technologie „drive-by-wire“, zatahovací přístrojová deska a volant, stejně jako sklápění sedadel.Concept-EZ MIEV připravilo evropské designérské centrum a jeho pevný postoj zamezuje tomu, aby byl tento troufale vyhlížející vůz spojován s obvyklými městskými vozy. Jeho vzhled podtrhují 20“ kola, přičemž v náboji každého kola je umístěn motor s výkonem 20 kW, tj. celkový výkon je 80 kW (4x 20 kW), tj. 110 koní. Zdrojem energie je v tomto případě blok lithiových baterií umístěný pod podlahou. * Colt EV, Lancer Evolution MIEV** MIEV = Mitsubishi In-wheel motor Electric Vehicle
MITSUBISHI MOTORS
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.