Kdo by si chtěl toto SUV od Audi objednat, musí si ještě chvíli počkat, jelikož tento model zatím není na trhu. Tuner JE Design však na nic nečekal a Audi Q7 již trošku přestavěl.
Do parády si vzal třílitový šestiválcový motor TDI a výsledkem jeho snažení je zvýšený výkon, který je dosažen modifikací řízení motoru. Díky tomu stouply hodnoty ze sériových 233 koní a 500 Nm na 285 koní a 550 Nm. Posunula se kupředu i maximální rychlost, a to o 9 km/h na 219 km/h. Zrychlení z nuly na 100 km/h se zlepšilo z 9,1 na 8,4 vteřiny.
Při uvedení na trh v březnu 2006 budou k dostání také 22 palcová kola s pneumatikami o rozměrech 295/30 a elektronické spouštění podvozku. V přípravě se nachází stylingový program pro Audi Q7, který bude obsahovat přední spoiler včetně dvojitých světel, boční prahy, zadní spoiler a sportovní výfukové potrubí. Vrcholem přestavky bude Wide Body, známé z JE Design Touaregu, s nápadným rozšířením blatníků.
Foto: JE Design
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.