Škoda Auto prezentuje první oficiální snímky nového vozu Škoda Roomster, který se stane čtvrtou modelovou řadou automobilky.
Škoda Roomster představuje pro značku Škoda nejen krok do nového segmentu, ale také vykročení do nové etapy rozvoje firmy. Roomster byl poprvé představen v roce 2003 jako designová studie na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. Příznivý ohlas motoristických novinářů a mnoho dotazů potenciálních zákazníků vedly k rozhodnutí vyvinout sériovou podobu vozu. Po necelých dvou a půl letech nyní Škoda Auto představí novou Škodu Roomster poprvé veřejnosti v Ženevě.
Koncepce vozu Roomster je jedinečná díky variabilitě uspořádání interiéru a mladému, svěžímu designu. Škoda Roomster přesvědčí vynikajícím poměrem ceny a užitné hodnoty, velkým zavazadlovým prostorem, mnoha odkládacími prostory a flexibilním systémem zadních sedadel Varioflex.
Boční linie vozu naznačují dynamiku a velké prosklené plochy podtrhávají jeho prostornost. Díky výběru ze tří benzínových motorů a tří naftových motorů s mechanickou i automatickou převodovkou si zákazník jistě vybere optimální variantu.
Výroba modelu Škoda Roomster bude probíhat v závodě Kvasiny. Prodej vozu na hlavních evropských trzích včetně českého bude zahájen v létě 2006.
Veřejnosti se nová Škoda Roomster poprvé představí na mezinárodní automobilové výstavě ve Ženevě 28. února 2006.Škoda Auto, a.s.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?