Škoda Auto prezentuje první oficiální snímky nového vozu Škoda Roomster, který se stane čtvrtou modelovou řadou automobilky.
Škoda Roomster představuje pro značku Škoda nejen krok do nového segmentu, ale také vykročení do nové etapy rozvoje firmy. Roomster byl poprvé představen v roce 2003 jako designová studie na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. Příznivý ohlas motoristických novinářů a mnoho dotazů potenciálních zákazníků vedly k rozhodnutí vyvinout sériovou podobu vozu. Po necelých dvou a půl letech nyní Škoda Auto představí novou Škodu Roomster poprvé veřejnosti v Ženevě.
Koncepce vozu Roomster je jedinečná díky variabilitě uspořádání interiéru a mladému, svěžímu designu. Škoda Roomster přesvědčí vynikajícím poměrem ceny a užitné hodnoty, velkým zavazadlovým prostorem, mnoha odkládacími prostory a flexibilním systémem zadních sedadel Varioflex.
Boční linie vozu naznačují dynamiku a velké prosklené plochy podtrhávají jeho prostornost. Díky výběru ze tří benzínových motorů a tří naftových motorů s mechanickou i automatickou převodovkou si zákazník jistě vybere optimální variantu.
Výroba modelu Škoda Roomster bude probíhat v závodě Kvasiny. Prodej vozu na hlavních evropských trzích včetně českého bude zahájen v létě 2006.
Veřejnosti se nová Škoda Roomster poprvé představí na mezinárodní automobilové výstavě ve Ženevě 28. února 2006.Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.